» » اعظم قینانی: سالی پر بار در هندبال بانوان اصفهان داشتیم

اعظم قینانی: سالی پر بار در هندبال بانوان اصفهان داشتیم

در تاریخ : 16.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1958
 اعظم قینانی: سالی پر بار در هندبال بانوان اصفهان داشتیم ماحصل تلاش هندبال بانوان استان در سال 95، از نتایجش به خوبی پیداست چراکه نسبت به چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی در گروه‌های سنی مختلف داشته است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: یازدهم فروردین‌ماه 96، گردهمایی جامعه هندبال با حضور رحیمی رئیس فدراسیون هندبال، جمعی از بزرگان ورزش استان و همچنین پیش‌کسوتان، مربیان ، داوران و ورزشکاران هندبال در اصفهان برگزار شد.
وی با بیان اینکه خانواده هندبال اصفهان برای عرض تبریک سال نو گرد هم آمدند، افزود: طی این مراسم، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال از گذشته ورزش استان و زحمات و مرارت‌هایی صحبت کرد که افراد برای احداث سالن‌های ورزشی این شهر متحمل شدند، به ویژه سالن تختی و سالن شهید سجادی که تلاش زیادی برای بنای این ساختمان‌ها صورت گرفت.
این مقام مسئول تصریح کرد: به خاطر حضور دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر سال 95 و نتایج خوبی که در لیگ‌های دسته پایین‌تر به دست آمد، ما از این سال به عنوان یک سال پربار در هندبال بانوان استان یاد می‌کنیم.
وی ادامه داد: چراکه تیم ذوب‌آهن با جذب بازیکنان خوب، نسبت به دو سال گذشته نتیجه قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرد و سوم شد که البته به دلیل شرایط مطلوب این تیم، ما انتظار نتیجه بهتری را داشتیم.
قینانی عنوان کرد: تیم سپاهان نیز با در اختیار داشتن هندبالیست‌هایی از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و همچنین چند بازیکن با تجربه، هدفش ماندن در لیگ برتر بود که انجام گرفت؛ اگر در سال جدید شرایط مالی باشگاه بهتر از سال قبل باشد با جذب بازیکن در پست‌های مختلف می‌توانیم چشم به مقام و سکو داشته باشیم.
وی اظهار داشت: برای سایر تیم‌هایمان در لیگ‌های دسته پایین‌تر و رقابت‌های قهرمانی کشور، سال 95، سال پرکاری بود به طوری که در لیگ دسته یک تیم شاهین‌شهر را شرکت دادیم؛ رقابت‌ها هم به میزبانی این شهرستان انجام گرفت و همه چیز خیلی خوب برگزار شد.
نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان بیان کرد: تیم شهرستان اصفهان در لیگ دسته دو در اهواز توانست با کسب عنوان نایب‌قهرمانی سهمیه حضور در لیگ دسته یک را به دست بیاورد.
وی یادآور شد: هر آنچه که فدراسیون مسابقه برگزار کرده، اصفهان با دو تیم حضور داشته است از جمله اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور نونهالان که در کرمانشاه انجام شد و تیم سپاهان به قهرمانی رسید؛ تیم شاهین‌شهر نیز جزو هشت تیم برتر کشور قرار گرفت.
قینانی در ادامه افزود: در مسابقات قهرمانی جوانان کشور، منطقه جنوب، تیم سپاهان نایب‌قهرمان و تیم ذوب‌آهن چهارم شد.
وی تأکید کرد: در نهایت با فراز و نشیب‌هایی که در سال 95 پشت سر گذاشتیم و مشکلاتی که با آن روبه‌رو بودیم به خصوص هنگام اعزام بازیکنان به مسابقات، همه و همه دستاوردهای خوبی برایمان به همراه داشت که تمام سختی‌ها و خستگی آن روزها را فراموش کردیم.
نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: حضور هندبالیست‌های ما در اردوهای تیم ملی سال 96، از دیگر دستاوردهای سال 95 بوده که نتیجه تلاش و کوشش مربیان‌‌ این رشته در استان اصفهان است.
 اعظم قینانی: سالی پر بار در هندبال بانوان اصفهان داشتیم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان