» » خراسانی: سال گذشته بیشترین بار مسابقات بر دوش استان ها بود

خراسانی: سال گذشته بیشترین بار مسابقات بر دوش استان ها بود

در تاریخ : 18.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1804
خراسانی: سال گذشته بیشترین بار مسابقات بر دوش استان ها بوددر حقیقت اگر حمایت بعضی از استان ها را نداشتیم در برگزاری مسابقات سال گذشته با مشکل جدی روبرو می شدیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، بیژن خراسانی نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری با تقدیر از عملکرد برخی از استان ها گفت: در حقیقت اگر حمایت بعضی از استان ها را نداشتیم در برگزاری مسابقات سال گذشته با مشکل جدی روبرو می شدیم، استان هایی مثل اصفهان همانند یک بازوی قوی و توانمند در کنار فدراسیون بودند.
وی ادامه داد: در سال گذشته 42 رویداد ورزشی در رشته های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان داشتیم که از این تعداد 11 مورد در بخش بانوان و 31 مورد در بخش آقایان بود. هیات استان اصفهان با 7 مورد میزبانی بیشترین کمک را به فدراسیون در بخش برگزاری مسابقات داشت و بعد از آن کرمان، یزد، گیلان و تهران با 3 میزبانی در رده های بعدی قرار گرفتند.
خراسانی گفت: خوشبختانه هیات هایی که میزبانی داشتند، امکانات خوبی دارند به ویژه اصفهان که یک مجموعه بسیار خوب و با کیفیت در اختیار دارد و در زمینه بازسازی و افزایش سرانه ورزشی بسیار خوب عمل کرده است، امکانات این استان حتی در حد استانداردهای میزبانی مسابقات بین المللی است، که در همین زمینه در خصوص میزبانی هندبال ساحلی به فدراسیون جهانی پیشنهاد آن را داده ایم.
وی با اشاره به حضور موفق تیم ایران در مسابقات جهانی گفت: در مسابقات جهانی رشته های مختلف تیم های اعزامی توانستند به عناوین و مدال های خوش رنگی دست یابند، 23 مدال طلا،9 نقره و 6 برنز حاصل رقابت ورزشکاران ما در رشته های کشتی، دو ومیدانی، والیبال، کیک بوکسینگ و پرورش اندام بوده است که امیدواریم با تلاش و تمریناتی که تیم ها دارند و بالا رفتن سطح مسابقات داخلی بتوانیم در سال جاری درخشش بیشتری در مسابقات بین المللی و جهانی داشته باشیم.
خراسانی بیان داشت: مسابقات هندبال کارگری سال گذشته به میزبانی فولادمبارکه و در صفائیه برگزارشد، قول همکاری برای برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور را دراصفهان داده ایم و قرار است دراردیبهشت ماه در زمین ساحلی پارک ناژوان برگزارگردد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان