» » پایان هندبال مدارس پسرانه خمینی شهر

پایان هندبال مدارس پسرانه خمینی شهر

در تاریخ : 29.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 2549
پایان هندبال مدارس پسرانه خمینی شهرمسابقات هندبال مدارس متوسطه اول پسرانه خمینی شهر با معرفی تیم های برتر و برگزاری مراسم اختتامیه پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مسابقات هندبال مدارس متوسطه اول روز گذشته در سالن مالک اشتر با برگزاری بازی فینال بسیار دیدنی و جذاب بین دو تیم حاج رحیم نجفی و شاهد ولایت که در نهایت در رقابتی نزدیک مدرسه حاج رحیم نجفی با برد این بازی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های شاهد ولایت و شهید اژه ای به ترتیب دوم و سوم شدند، پایان یافت.
برنامه اختتامیه این مسابقات هم با حضور مدعوین از جمله مجتبی میردامادی کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش، توکلی معاون آموزش و پرورش خمینی شهر، پناهی مسئول تربیت بدنی خمینی شهر و دیگر عزیزان در جمع تیم ها و مربیان و مدیران مدارس برتر برگزار گردید.
میردامادی در مراسم اختتامیه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عوامل برگزاری که در فراهم سازی بستر این مسابقات نهایت تلاش خود را داشتند، از حضور مدیران و معاونین مدارس همراه تیم ابراز افتخار کرد و خطاب به ورزشکاران پذیرش قانون و احترام و نظم در میادین ورزشی را لازمه موفقیت یک ورزشکار دانست و ابراز امیدواری کردند بازیکنان هندبال این مسائل مهم‌راهمواره‌رعایت می کنند و رفاقت ها و احترام را در کنار رقابت های خود در نظر می گیرند.
پایان هندبال مدارس پسرانه خمینی شهر
پایان هندبال مدارس پسرانه خمینی شهر
پایان هندبال مدارس پسرانه خمینی شهر
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان