» » سوت آغاز لیگ برتر هندبال سوم شهریور

سوت آغاز لیگ برتر هندبال سوم شهریور

در تاریخ : 19.02.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1665
سوت آغاز لیگ برتر هندبال سوم شهریور رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از سوم شهریورماه با حضور ۱۰ تیم آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، بر اساس مصوباتی که در نشست باشگاه‌های لیگ برتری و هیأت‌های استان‌های دارای نماینده در لیگ برتر با رییس فدراسیون هندبال صورت گرفت، حضور تیم‌های لیگ برتری در مسابقات امسال با تعداد ۱۰ تیم قطعی شد با این توضیح که چنانچه تا زمان آغاز مسابقات، باشگاهی تقاضای حضور در لیگ برتر را داشته باشد با نظر فدراسیون به جمع ۱۰ تیم اضافه شود. هدف از این کار توسعه و گسترش هندبال در همه نقاط کشور است ضمن اینکه باشگاه مورد نظر بایستی شرایط فنی و جانبی حضور در لیگ برتر را داشته باشد.
همچنین لیگ برتر امسال روزهای پنجشنبه و جمعه و ساعت برگزاری آن ساعت ۱۶ خواهد بود.
در صورتی که پخش تلویزیونی وجود داشته باشد ساعت برگزاری مسابقه می تواند تا یک ساعت دچار تغییر شود و این بستگی به اعلام قطعی پخش تلویزیونی دارد.
البته تیم‌ها بایستی در زمان قرعه کشی مسابقات روز دقیق میزبانی(پنجشنبه یا جمعه) و سالن محل برگزاری مسابقات خود را اعلام کنند.
سالن هایی که تیم های میزبان معرفی می کنند بایستی شرایط مناسب و لازم برگزاری یک مسابقه استاندارد را داشته باشند و تیم ها بایستی ۲ ماه مانده به شروع مسابقات لیگ، سالن را به فدراسیون معرفی کنند و چنانچه مورد تایید فدراسیون واقع شد، انجام مسابقات در آن سالن به تیم های مورد نظر اعلام می شود.

حضور آمبولانس به همراه پزشک یا پزشکیار و نیروی انتظامی در سالن محل برگزاری مسابقات ضروری است و اگر به هر دلیل هرکدام از این موارد رعایت نشود ناظر مسابقه یا نماینده فدراسیون اجازه برگزاری مسابقه را به میزبان نخواهد داد.
هر تیم از ۱۸ بازیکن بزرگسال و ۶ بازیکن جوان و نوجوان (مجموعا ۲۴ بازیکن) می تواند در مسابقات استفاده کند ضمن اینکه تعداد بازیکنان خارجی هر تیم تا سقف نفر تعیین شده است.
زمان آغاز و تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان متعاقبا از سوی فدراسیون هندبال اعلام خواهد شد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان