» » الله‌کرم استکی: چرا باید بازیکن تیم ملی به‌دنبال رهن خانه باشد؟

الله‌کرم استکی: چرا باید بازیکن تیم ملی به‌دنبال رهن خانه باشد؟

در تاریخ : 08.03.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1910
 الله‌کرم استکی: چرا باید بازیکن تیم ملی به‌دنبال رهن خانه باشد؟بازیکن اصفهانی تیم هندبال دینامو بخارست رومانی گفت: شرایط برای حضور بازیکنان هندبال ایران در لیگ اروپا، مهیا شده است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، الله‌کرم استکی در خصوص وضعیت خود در تیم هندبال دینامو بخارست رومانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از مدت‌ها توانستیم با تحمل سختی‌ها در هندبال اروپا، جایگاه خودمان را محکم کنیم.
وی ادامه داد: خیلی خوشحال هستم که برخی از هواداران تیم هندبال دینامو بخارست با پرچم کشور ایران در سالن مسابقات حضور پیدا می‌کنند. شرایط برای حضور بازیکنان ایرانی در هندبال اروپا و رشد هندبال کشورمان، مهیاست و امیدوارم بازیکنان بتوانند با لژیونر شدن، باعث رشد هندبال ایران شوند.
لژیونر هندبال ایران در رابطه با وضعیت لیگ و هندبال ایران، تصریح کرد: به نظر من لیگ هندبال ایران در فصلی که گذشت، چندان بد نبود و تیم‌ها خوب ظاهر شدند. امیدوارم با حضور اسپانسر‌ها و حمایت بیشتر مسئولان ورزشی از رشته هندبال، شاهد رشد این رشته باشیم.
استکی افزود: در چند سال اخیر نگاه هندبال دنیا به هندبال ایران و بازیکنان ایرانی خیلی بهتر شده است. بازیکنان ایرانی که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند، بسیار خوب عمل کرده‌اند که باعث شده وضعیت بهتر شود. درحال حاضر تیم‌ها سعی دارند از حضور بازیکنان ایرانی در جمع خود استفاده کنند.
وی در رابطه با وضعیت مالی بازیکنان ملی‌پوش ایران گفت: متاسفانه در هندبال ایران بازیکنان و مخصوصاً بازیکنان ملی‌پوش چندان تامین نمی‌شوند. چرا باید بازیکن ملی‌پوش دغدغه رهن خانه خود را داشته باشد؟ البته خدا را شاکرم که بازیکنان شاغل در هندبال اروپا چندان از لحاظ مالی دغدغه‌ای ندارند.
استکی خاطرنشان کرد: تنها آرزوی من این است که هندبال ایران المپیکی شود و این موضوع دور از دسترس نیست، کسب مدال و افتخارآفرینی برای کشورم در رشته هندبال آرزوی من است. امیدوارم با حمایت مسئولان فعلی هندبال ایران، شرایط بهتر شود تا بتوانیم افتخار بیافرینیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا او باعث ایجاد بازیکن سالاری در هندبال ایران شده، در پایان تصریح کرد: من کی باشم که بخواهم در هندبال ایران بازیکن‌سالاری کنم. برخی از آقایان مغرور بودند و صدای بازیکنان تیم ملی را نمی‌شنیدند. اینکه بازیکنی حق خود را طلب کند و نسبت به وضعیت و امکانات اولیه ورزشی و غذایی تیم ملی متعرض باشد، بازیکن‌سالاری نیست.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان