» » قهرمانی نونهالان سپاهان در لیگ هندبال پسران

قهرمانی نونهالان سپاهان در لیگ هندبال پسران

در تاریخ : 06.06.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 2389
قهرمانی نونهالان سپاهان در لیگ هندبال پسرانتیم نونهالان فولادمبارکه سپاهان به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ هندبال پسران استان اصفهان دست یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات نونهالان لیگ هندبال پسران استان اصفهان صبح امروز دوشنبه ششم شهریورماه به میزبانی خانه هندبال اصفهان با حضور سید حسن افتخاری، مجتبی میردامادی و حسین نقشینه رئیس، دبیر و مسئول کمیته شهرستان های هیات هندبال استان اصفهان، محسن طاهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان، حسین زیبایی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر مسئولین برگزار شد.
در بازی نخست مرحله نیمه نهایی دو تیم نجف آباد و فلاورجان به مصاف هم رفتند که در دیداری جذاب دو تیم به تساوی 20 بر 20 رسیدند و در ضربات پنالتی این تیم نجف آباد بود که در مجموع برتری 24 بر 22 به فینال راه یافت، در دیگر دیدار این مرحله تیم فولادمبارکه سپاهان با نتیجه 22 بر 13 از سد خمینی شهر گذشت و دیگر فینالیست شناخته شد، در دیدار رده بندی تیم خمینی شهر با حساب 25 بر 18 فلاورجان را شکست داد و به عنوان سومی بسنده کرد.
در دیدار فینال که یک بازی جذاب از آب در آمد و دو تیم شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند تیم فولادمبارکه سپاهان با نتیجه 18 بر 16 به برتری رسید و فاتح این جام شد.
قهرمانی نونهالان سپاهان در لیگ هندبال پسران
قهرمانی نونهالان سپاهان در لیگ هندبال پسران
قهرمانی نونهالان سپاهان در لیگ هندبال پسران

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان