» » محسن طاهری: مقابل هپکو کمبود بازیکن داشتیم

محسن طاهری: مقابل هپکو کمبود بازیکن داشتیم

در تاریخ : 07.07.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1667
محسن طاهری: مقابل هپکو کمبود بازیکن داشتیمهپکو یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر است و با وجود تلاش زیادی که کرد اجازه ندادیم امتیاز بازی را به خانه ببرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از پیروزی ۲۷ بر ۲۱ تیمش مقابل هپکو اراک در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. هپکو یکی از بهترین تیم‌های هندبال کشور است که همیشه در مسابقات لیگ حضور داشته است.
وی با اشاره به اینکه قطعاً می‌دانستیم برنده میدان می‌شویم، ادامه داد: بازیکنان سپاهان خوب بازی کردند و نتیجه خوبی هم به‌دست آوردند.
طاهری در مورد عملکرد تیم هپکو در این دیدار، بیان کرد: در نیمه دوم تیم هپکوی اراک جنگنده‌تر بود و طبیعی است وقتی تیمی در نیمه اول بازی هفت امتیاز از حریف عقب‌تر است در نیمه دوم تلاش خود را برای جبران امتیازات عقب‌افتاده انجام داد و فشار زیادی به بازیکنان ما وارد شد اما موفق شدیم امتیاز کامل بازی را بگیریم.
وی گفت: در نیمه دوم از سیستم دفاعی ۱: ۲ : ۳ و ۱ : ۵ استفاده کردیم.
سرمربی تیم هندبال سپاهان خاطرنشان کرد: ۲ نفر از بازیکنان اصلی تیم مصدوم بودند. همچنین سه نفر دیگر نیز مشکلاتی داشتند و در این بازی نتوانستند در میدان حاضر شوند. امیدوارم این بازیکنان هفته آینده به تمرینات تیم برسند و بتوانند به ما کمک کنند چون واقعاً در این دیدار بازیکن کم داشتیم.
وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه افزود: امتیاز میزبانی و حضور هواداران در ورزشگاه به پیروزی سپاهان در قابل هپکو اراک کمک زیادی کرد. همیشه هوادار یکی از یاران ما بر روی سکو است.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان