» » ایرج رضایی:هپکو قابل مقایسه با سپاهان نیست

ایرج رضایی:هپکو قابل مقایسه با سپاهان نیست

در تاریخ : 07.07.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1700
ایرج رضایی:هپکو قابل مقایسه با سپاهان نیستهپکو شرایط تمرینی و امکانات سپاهان را در اختیار ندارد اما بازیکنانم با تمام توان در میدان جنگیدند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. سپاهان تیم جوانی است و از مهره‌های خوبی برخوردار بود. سپاهان از نظر ساختار باشگاهی حرف اول را در ایران می‌زند.
وی ادامه داد: مطمئناً سپاهان هم تمرینات خوبی داشته و هم امکانات خوبی در اختیار دارد در حالی که تیم هپکو امکانات و ساختار خوبی ندارد ولی بازیکنان ما با تعصب هستند که با وجود این شرایط باز هم بازی می‌کنند و در این دیدار جنگیدند. به همین دلیل نمی‌توانیم تیم هپکو اراک را با سپاهان مقایسه کنیم.
رضایی بیان کرد: اگر شرایط هپکو از نظر تمرینی و امکانات با تیم سپاهان مساوی بود شاید بازی نزدیک‌تر و بهتری ارائه می‌دادیم.
سرمربی تیم هندبال هپکو اراک افزود: با وجود تمام شرایط در نیمه اول به‌خصوص ۱۵ دقیقه اول بازی خوب کار نکردیم و در حمله ضعیف بودیم و دروازه‌بان‌های ما در این نیمه روز خوبی نداشتند. اما در ۲۵ دقیقه اول از نیمه دوم بهتر کار کردیم و دروازه‌بانمان هم عملکرد بهتری داشت و بازی را هم به اختلاف ۲ امتیاز رساندیم اما در پنج دقیقه آخر بازی ضریب اشتباهاتمان بالا رفت و در ۲ دقیقه پایانی، بازی از دستمان رها شد و اختلاف امتیاز هم به ۶ گل رسید.
وی گفت: به تیم سپاهان، مربیان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم که با وجود شرایط سختی که داریم تلاش خود را انجام دادند و در زمین جنگیدند.
رضایی در مورد قضاوت این دیدار و اخراج دروازه‌بان و یک نفر از بازیکنان تیمش، تأکید کرد: قضاوت داوران در بازی خوب بود و مشکل خاصی نداشت و ۲ نفری که کارت قرمز گرفتند و دیسکالیفه شدند یا بازیکنی که ۲ دقیقه از زمین اخراج شد حقشان بود.
سرمربی تیم هندبال هپکو اراک در مورد سطح تیم‌های حاضر در لیگ امسال، تصریح کرد: هر چه جلو می‌رویم تیم‌ها آماده‌تر می‌شوند، بازی‌های سخت‌تری انجام می‌شود و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی برنده میدان است.
وی اضافه کرد: هپکو همان تیم فصل گذشته است اما هفت تیم دیگر حاضر در لیگ امسال بازیکنان بیشتری جذب کرده‌اند و فکر می‌کنم بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و پیش‌بینی نتایج سخت است اما هپکو همیشه تا آخرین لحظه می‌جنگد و امیدواریم بتوانیم آن‌نتیجه‌ای که در خور تیم هپکو است کسب کنیم.

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان