» » حسن افتخاری: هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان یک برند ملی شده است

حسن افتخاری: هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان یک برند ملی شده است

در تاریخ : 26.07.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1508
حسن افتخاری: هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان یک برند ملی شده استمسابقات هندبال ساحلی جام نکوداشت اصفهان تبدیل به یک برند ملی شده است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان عصر امروز در جلسه گردهمایی سالیانه هیأت هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: مسابقات هندبال ساحلی جام نکوداشت اصفهان را با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار کردیم که این مسابقات به یک برند ملی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: این جلسه در راستای فعالیت‌های هیأت‌های شهرستان‌ها برگزار شده است و اگر همکاران پیشنهاد یا گزارشی دارند، ارائه دهند.
وی افزود: مسائلی که مطرح می‌کنید همه از آن‌ چیزی است که دوستان در فدراسیون در سطح بالاتری لمس کرده‌اند و امید دارم در آینده روند رو به رشدی را داشته باشیم؛ مسلماً ما هم مشکلات و معایبی داریم اما به دنبال این هستیم که هندبال مسیر رو به رشدی را طی کند.
رئیس هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که روزهای بهتری را در هندبال استان شاهد باشیم؛ مسابقاتی در پایه با توجه به تعطیلی مدارس در 6 ماهه ابتدایی سال برگزار کردیم و در 6 ماهه دوم بیشتر به دنبال مسابقات بزرگسالان و لیگ‌ها هستیم و مسابقات در سطح کشوری مطرح است.
وی ادامه داد: تعاملاتی که با سازمان ورزش شهرداری داشتیم، توانستیم برای پنجمین سال جام نکوداشت اصفهان را در بخش هندبال ساحلی در 4 رده شامل 35 تیم برگزار کنیم که مسابقات را در دو رده آقایان و دو رده بانوان میزبانی کردیم و این مسابقات به یک برند ملی در سطح کشور تبدیل شده است.
افتخاری مطرح کرد: نتیجه تیم ملی ساحلی قابل قبول بود و می‌توانست نتیجه بهتر را هم کسب کند، در این راستا همه مجموعه هندبال به فدراسیون کمک کردند؛ با شروع ماه رمضان مسابقات رده‌های مختلف استان را آغاز می‌کنیم که در قسمت دختران و پسران آغاز شد و با هماهنگی آموزش و پرورش مردادماه تیم‌های دانش‌آموزی را اعزام کردیم.
وی خاطرنشان کرد: چهار رده آموزش و پرورش استان اصفهان قهرمان ایران شد که کار بزرگی بود؛ مسابقات مناطق زیر نظر فدراسیون هندبال برگزار شد که در دو رده نونهالان و نوجوانان تیم‌های اصفهان مقام‌های شایسته‌ای را به دست آوردند.
رئیس هیأت هندبال استان اصفهان اذعان داشت: در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تیم اصفهان قهرمان شد و امروز نیز در بخش دختران تیم فولاد مبارکه قهرمان مسابقات کشوری شد؛ همچنین سه دوره کلاس داوری درجه سه و دو دوره داوری درجه دو در سطح استان برگزار کردیم.
وی در ادامه مطرح کرد: در دو رده مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان کشور تیم نجف‌آباد قهرمان شد و تیم اصفهان مقام دومی را کسب کرد؛ در مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور هم که در یزد برگزار شد، تیم خمینی‌شهر مقام اول و تیم اصفهان مقام سوم را کسب کرد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان