» » علیرضا رحیمی: سرمربی تیم ملی هندبال در آینده نزدیک معرفی می‌شود

علیرضا رحیمی: سرمربی تیم ملی هندبال در آینده نزدیک معرفی می‌شود

در تاریخ : 27.07.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1717
علیرضا رحیمی: سرمربی تیم ملی هندبال در آینده نزدیک معرفی می‌شودسرمربی تیم ملی را از میان گزینه‌های اروپایی که مدنظر داریم انتخاب می‌کنیم و در حال حاضر ملی‌پوشی در ایران نیست تا اردوهای تیم ملی را شروع کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال با بیان این مطلب گفت: سرمربی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کمتر از ۲۰ روز آینده معرفی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای هدایت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا سه گزینه اروپایی مدنظر است، ادامه داد: در حال حاضر چون بازیکنان لژیونر در ایران نیستند عجله‌ای برای معرفی سرمربی تیم ملی نداریم، ۱۰ تا ۱۵ روز مانده به برگزاری اردوهای تیم ملی، سرمربی را در اختیار می‌گیریم.
رئیس فدراسیون هندبال در مورد برگزاری کمیته انضباطی باشگاه شهرداری کاشان به‌منظور پرداخت بدهی‌های فصل گذشته تیم هندبال، بیان کرد: این شکایت‌ها داخلی و مربوط به تیم و باشگاه است. فدراسیون رأی را صادر می‌کند که بازیکنان تیم هندبال از باشگاه شهرداری کاشان طلبکار هستند و بازیکنان می‌توانند از طریق قانونی شکایت خود را اعلام کنند.
رحیمی افزود: تا جایی که امکان داشته باشد قصد داریم مشکل بازیکنان هندبال شهرداری کاشان را دوستانه حل کنیم، به هر حال این باشگاه برای این تیم در لیگ برتر هزینه کرده‌ است و نمی‌خواهیم از تیمداری دلسرد شوند.
وی در مورد شرایط برگزاری لیگ امسال تصریح کرد: خوشبختانه مسابقات لیگ برتر با حضور هشت تیم در حال برگزاری است و در حال حاضر برای هندبال حضور هشت تیم کافی است، حضور اکثر بازیکنان در خارج از ایران قطعاً در کیفیت لیگ تأثیر دارد اما به دنبال این هستیم که هندبال به روزهای اوج خود بازگردد.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: از زمانی که در رأس فدراسیون هندبال قرار گرفته‌ام تاکنون یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از بدهی‌های فدراسیون را پرداخت کرده‌ایم و بخش زیادی از بدهی‌ها هنوز باقی‌مانده که مبلغ آن را اعلام نمی‌کنم اما حل می‌شود.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان