» » مهدی اعراب: سطح آمادگی هندبال شهرداری شاهین‌شهر مطلوب است

مهدی اعراب: سطح آمادگی هندبال شهرداری شاهین‌شهر مطلوب است

در تاریخ : 04.08.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1739
مهدی اعراب: سطح آمادگی هندبال شهرداری شاهین‌شهر مطلوب استنخستین مسابقه نماینده استان اصفهان در لیگ برتر هندبال بانوان در شاهین‌شهر می باشد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مهدی اعراب رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین‌شهر با بیان این مطلب گفت: نخستین مسابقه نماینده استان اصفهان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور بانوان شاهین‌شهری در سالن ورزشی انقلاب شاهین‌شهر برگزار می‌شود.
مهدی اعراب ادامه داد: این مسابقه ساعت 11 روز جمعه 5 آبان در سالن ورزشی انقلاب منطقه مسکونی بانک استان شاهین‌شهر با حضور گسترده بانوان علاقه‌مند به این ورزش مهیج برگزار می‌شود.
وی پیش‌بینی کرد: نخستین مسابقه هیأت هندبال شاهین‌شهر با تیم نفت و گاز گچساران، تماشاچی‌های بسیاری را به سالن ورزشی انقلاب این شهر جذب کند.
اعراب سطح آمادگی تیم بانوان هندبال شهرداری شاهین‌شهر را مطلوب ارزیابی و از حمایت‌های همه‌جانبه مسؤولان و علاقه‌مندان به این ورزش بانوان خبر داد.
وی اظهار داشت: تیم هندبال هیأت شهرداری شاهین‌شهر در لیگ برتر بانوان کشور، به حمایت‌های همه‌جانبه مالی، تجهیزاتی و طرفداری شهروندان شاهین‌شهری نیاز دارد و این تیم پارسال در نخستین حضورش در لیگ برتر بانوان، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر تصریح کرد: شهرداری شاهین‌شهر و طرفداران این تیم قول‌هایی در خصوص تأمین هزینه‌های مالی آن داده‌اند که با تحقق این تعهدات امیدواریم سال پرقدرتی را برای بانوان هندبالیست شاهین‌شهر در لیگ برتر شاهد باشیم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان