» » افتخاری:مسابقات هندبال ساحلی اصفهان در آمادگی تیم ملی موثر است

افتخاری:مسابقات هندبال ساحلی اصفهان در آمادگی تیم ملی موثر است

در تاریخ : 08.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1481
 افتخاری:مسابقات هندبال ساحلی اصفهان در آمادگی تیم ملی موثر استمسابقات هندبال ساحلی اصفهان برای تیم ملی کشور جایگاه خوبی دارد و در دوره گذشته تیم ملی ایران در همین مسابقات آماده شد و به بازی های آسیایی رفت و توانست مقام سوم آسیا را کسب کند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: ششمین دوره مسابقات هندبال به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان از امروز آغاز شد و تعداد ۴۲ تیم در ۲ بخش آقایان و بانوان و در ۲ رده سنی نوجوانان و بزرگسالان شرکت می کنند.
وی ادامه داد: در بخش بانوان ۱۰ تیم در نوجوانان و ۱۰ تیم در بزرگسالان و در بخش آقان ۱۲ تیم در نوجوانان و ۱۰ تیم در بزرگسالان بدر رقابت ها شرکت می کنند.
افتخاری درمورد سطح کیفی مسابقات توضیح داد: مسابقات هندبال ساحلی اصفهان برای آمادگی تیم ملی کشور تمرین خوبی است و در دوره گذشته تیم ملی ایران در همین مسابقات آماده شد و به بازی های آسیایی رفت و توانست مقام سوم آسیا را کسب کند و جواز حضور در مسابقات جهانی روسیه را نیز بدست بیاورد.
وی ادامه داد: ما به دنبال این موضوع هستیم که این تورنومنت را در بخش بین المللی برگزار کنیم و در حال مذاکره هستیم تا شهرهای خواهرخوانده اصفهان را دعوت کنیم که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز با این موضوع موافق است و امیدوارم در دوره بعدی مهمان هایی را از کشورهای دیگر داشته باشیم.
رئیس هیات هندبال اصفهان در مورد همکاری سازمان های مختلف برای برگزاری این مسابقات بیان کرد: این مسابقات را هرسال با تعامل تمام ادارات، سازمان ها و باشگاه ها انجام می دهیم و با این همکاری ها توانستیم آقایان را در خوابگاه اداره ورزش و جوانان، بانوان را در خوابگاه شهید باهنر و داوران را در خوابگاه ورزشگاه ملت اسکان بدهیم.
وی افزود: در خصوص ترانسفر ورزشکاران از شرکت اتوبوس رانی و جوایز ورزشکاران از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کمک گرفتیم و عوامل فنی و اجرایی هم به عهده هیات هندبال استان اصفهان است. حدودأ ۷۰۰ نفر ورزشکار و عوامل برگزار کننده در این مسابقات حضور دارند که مسابقات بانوان در باغ بانوان و مسابقات آقایان در زمین ساحلی ناژوان برگزار می شود.
 افتخاری:مسابقات هندبال ساحلی اصفهان در آمادگی تیم ملی موثر است

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان