» » فریده روشن: از حضور بانوان در مسابقات هندبال خوشحالیم

فریده روشن: از حضور بانوان در مسابقات هندبال خوشحالیم

در تاریخ : 08.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 2143
فریده روشن: از حضور بانوان در مسابقات هندبال خوشحالیمامیدوارم همه عزیزانی که در مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی حضور داشتند، بتوانند در دیگر برنامه های هفته فرهنگی اصفهان هم شرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی جام هفته فرهنگی اصفهان گفت: هفته اصفهان، اعیاد شعبانیه و سالروز بزرگانی همچون شیخ بهایی، سعدی و فردوسی را تبریک عرض می کنم. هفته فرهنگی اصفهان با شعار "شهری که دوستش دارم" از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است، اصفهان باید شهری سالم با شهروندانی ورزش دوست و دوستدار جوانان و بانوان باشد.
وی افزود: در این هفته در تمام نقاط شهر برنامه هایی در حال اجراست که هویت فرهنگی، هنری، تاریخی و ورزش دوستی اصفهان را به نمایش گذاشته و خواهد گذاشت.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: امیدوارم همه عزیزانی که در مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی حضور دارند، بتوانند در دیگر برنامه های هفته فرهنگی اصفهان هم شرکت کنند و خوشحالم که بانوان نیز در این مسابقات شرکت می کنند.
روشن ادامه داد: امیدواریم در تمام برنامه هایی که در شهر برگزار می شود، فرصتی را مهیا کنیم تا جوانان بتوانند توانایی ها و استعدادهای خود را شکوفا کنند.
فریده روشن: از حضور بانوان در مسابقات هندبال خوشحالیم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان