» » مهد هندبال آماده حضور در رقابتهای باشگاهی

مهد هندبال آماده حضور در رقابتهای باشگاهی

در تاریخ : 13.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1508
مهد هندبال آماده حضور در رقابتهای باشگاهی12 نماینده استان اصفهان امسال در لیگ های مختلف هندبال کشور شرکت می کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان با بیان اینکه امسال در مسابقات هندبال باشگاه های کشور 12 نماینده داریم که 8 تیم مردان و 4 تیم زنان هستند گفت:شرایط برای پیوستن تیم نیروی زمینی به اصفهان نیز کاملاً فراهم است و در صورت نهایی شدن تعداد نماینده های استان 13 تیم می شود.
سید حسن افتخاری در مورد شروع فصل جدید لیگ هندبال افزود:طبق تقویم فدراسیون هندبال، نیمه شهریورماه زمان آغاز فصل جدید هندبال در دسته‌های مختلف خواهد بود اما با توجه به اعزام تیم ملی به مسابقات آسیا جاکارتا و ایام ماه محرم، احتمال می‌رود که شروع لیگ با حدود دو هفته تأخیر اوایل مهر ماه باشد.
وی گفت: امسال در لیگ برتر آقایان، تیم فولاد مبارکه سپاهان و هیأت نجف‌آباد و در لیگ برتر بانوان، فولاد مبارکه سپاهان (جایگزین هیات اصفهان) و شهرداری شاهین‌شهر، تیم‌داری خواهند کرد.
رئیس هیأت هندبال استان اصفهان با بیان اینکه در دسته یک در بخش آقایان، تیم‌های کاشان، خمینی‌شهر و پرواز و در بخش بانوان، ستاره ال جی شرکت خواهند کرد افزود:
در دسته دو هم تیمهای اصفهان، فلاورجان و دولت‌آباد در بخش آقایان و در بخش بانوان تیم نجف‌آباد نماینده استان خواهند بود و در دسته سوم هم تنها نماینده اصفهان،در بخش آقایان هدف پویان اصفهان(یزد سابق) خواهد بود.
حسن افتخاری در مورد تیمداری نیروی زمینی تهران در اصفهان نیز گفت: خبر را تأیید می‌کنم؛ مدتی است که در حال صحبت برای انتقال این تیم به اصفهان هستیم و اغلب بازیکنان این تیم اصفهانی هستند و به نظرم شرایط برای این تیم در اصفهان مساعدتر از تهران است.
مهد هندبال آماده حضور در رقابتهای باشگاهی

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان