» » محسن طاهری: سعی داریم تیمی در حد قهرمانی و آسیا ببندیم

محسن طاهری: سعی داریم تیمی در حد قهرمانی و آسیا ببندیم

در تاریخ : 30.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1654
محسن طاهری: سعی داریم تیمی در حد قهرمانی و آسیا ببندیمپس از اینکه بازیکنان مدنظرمان را جذب کردیم تمرینات تیم را از ابتدای تیرماه آغاز می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال سپاهان در مورد شرایط آمادگی حضور سپاهان در جام باشگاه‌های هندبال آسیا، اظهار کرد: مسابقات آبان‌ماه برگزار می‌شود و قطعاً تا آن زمان آمادگی لازم جهت حضور در این رقابت‌ها را به دست می‌آوریم که امیدوار هستیم حضور پر فروغی داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی انصراف تیم قهرمان و فرصت حضور سپاهان در این رقابت‌ها را داشتید؟ گفت: احتمال انصراف نفت و گاز گچساران را می‌دادیم ضمن اینکه این احتمال می‌رود شهرداری کازرون که در لیگ برتر ۹۶ نایب قهرمان شد و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد هم از شرکت در این مسابقات انصراف دهد.
طاهری عمده‌ترین دلیل انصراف تیم‌ها از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را مشکلات مالی دانست و افزود: امیدوار هستیم شهرداری کازرون از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا پا پس نکشد.
سرمربی تیم هندبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای تزریق بازیکن به تیم دارید یا خیر؟ تاکید کرد: قطعاً امسال ترکیب تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا و همچنین لیگ برتر تغییر خواهد کرد. تا پایان خرداد ماه بازیکنانی که مدنظر داریم را جذب می‌کنیم و از ابتدای تیرماه تمریناتمان را شروع می‌کنیم و آماده شرکت در رقابت‌های لیگ برتر و آسیا می شویم.
وی اضافه کرد: سعی داریم تیمی در حد قهرمانی و آسیا ببندیم و تا جایی که در توان داریم بازیکنان بومی را جذب کنیم و امکان دارد یکی، دو بازیکن ملی را هم در اختیار بگیریم ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی درنظر نداریم.
سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به شروع رقابت‌های لیگ برتر از مهرماه، خاطرنشان کرد: کسب دو مقام سومی در مسابقات لیگ برتر توسط تیم هندبال سپاهان به دلیل برخی شرایط بوده، به طور مثال دو سال پیش یکی از گل‌های سپاهان نادیده گرفته شد که اگر امتیاز آن را حساب می‌کردند، بر سکوی دومی می‌ایستادیم. امسال هم شرایطی که یک سری از تیم‌ها به وجود آوردند باعث شد که نتیجه درستی عاید ما نشود.
وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسید از داوری فصل گذشته هم ناراضی بودید، گفت: در مباحث داوری‌ صحبت خاصی نداریم. داوران هم سهواً اشتباهاتی دارند اما امیدوار هستیم که این اشتباهات کم شود. در هیچ رشته‌ای داور بدون اشتباه نخواهید بود اما خوب است که داوران اشتباهات کمتری داشته باشد.

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان