» » رسول کشانی: سپاهان در گروه مرگ قرار داشت

رسول کشانی: سپاهان در گروه مرگ قرار داشت

در تاریخ : 12.04.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1472
رسول کشانی: سپاهان در گروه مرگ قرار داشتحضور ۲۱ تیم از سراسر کشور سطح مسابقات را بالا برده بود و تیم سپاهان در گروه مرگ قرار داشت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، رسول کشانی سرمربی تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان درباره قهرمانی تیمش قهرمانی کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات ۲۱ تیم از سراسر کشور در یک منطقه جمع شده بودند؛ از منطقه شمال، تیم‌های سبزوار و تبریز، از منطقه جنوب تیم‌های جهرم و سپیدان شهرکرد و از منطقه مرکزی کشور خمینی شهر نجف آباد و سپاهان اصفهان شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد: تیم ما می‌توان گفت در گروه مرگ قرار داشت چراکه شش تیم قدرتمند در گروه حضور داشتند که از گروه ما سپیدان شهرکرد و سپاهان به دور بعدی و از سوی دیگر خمینی شهر اصفهان و نجف آباد صعود کرده بودند که ما به صورت ضربدری به تیم خمینی شهر برخورد کردیم و توانستیم آنها را شکست دهیم.
سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان افزود: متأسفانه نجف آباد اصفهان نیز به سپیدان شهرکرد بازی را واگذار کرد تا ما مجدداً به این تیم برخورد کنیم و در بازی فینال توانستیم با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ پیروز شویم و قهرمانی هندبال نوجوانان کشور را به دست بیاوریم.
وی در پایان درباره مسابقات پیش روی تیم هندبال نوجوانان گفت: آنگونه که شنیده می‌شود مسابقات مناطق در شهریور ماه انجام خواهد شد.
رسول کشانی: سپاهان در گروه مرگ قرار داشت

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان