» » تلاش برای درخشش هندبال سپاهان در آسیا

تلاش برای درخشش هندبال سپاهان در آسیا

در تاریخ : 20.04.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1477
تلاش برای درخشش هندبال سپاهان در آسیاچند سال از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دور بودیم اما با تقویت تیم تمام تلاشمان را می‌کنیم که موفق شویم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اسماعیل پناهنده سرپرست تیم هندبال سپاهان با بیان این مطلب گفت: تمرینات بدنسازی تیم از روز گذشته شروع شد، تا دو هفته تمرینات بدنسازی و کار با وزنه خواهیم داشت و پس از آن تمرینات تخصصی و توپی را آغاز می‌کنیم.
وی ادامه با اشاره به اینکه اگر قرار است در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم باید تیم تقویت شود، ادامه داد: با چند هندبالیست ملی‌پوش غیربومی برای اضافه شدن به تیم صحبت کرده‌ایم و منتظر اتمام اردوی تیم ملی هستیم تا این نفرات را به ترکیب تیم اضافه کنیم. در حال حاضر با همان ترکیب سال گذشته تمرینات را آغاز کرده‌ایم، برای ادامه همکاری دو، سه بازیکن مدنظر طاهری سرمربی تیم نیستند اما هنوز چیزی به‌صورت قطعی مشخص نشده است.
پناهنده با بیان اینکه سطح کیفی تیم هندبال سپاهان در سال‌های اخیر افت داشته، تصریح کرد: انحلال تیم هندبال بزرگسالان سپاهان در مقطعی ضربه زیادی به تیم وارد کرد و بازیکنان اصلی و خوب از تیم جدا شدند و برگشت به روال اولیه و رسیدن به دوران اوج زمان برد. چند سالی هم از جام باشگاه‌های آسیا دور بودیم اما کم کم و با برنامه‌ریزی‌های صحیح به روزهای خوب برمی‌گردیم و نمونه آن هم قهرمانی تیم هندبال نوجوانان سپاهان در رقابت‌های کشوری است. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در جام باشگاه‌های آسیا بدرخشیم.
سرپرست تیم هندبال سپاهان با اشاره به شروع مسابقات لیگ برتر از دهه سوم مهرماه، خاطرنشان کرد: با همین ترکیب در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنیم و تا آن زمان فرصت زیادی برای تمرین و کسب آمادگی داریم.
وی خاطر نشان کرد: ۱۸ آبان‌ماه تیم عازم جام باشگاه‌های آسیا در اردن می شود که تا قبل از آن پنج بازی تدارکاتی خواهیم داشت. اردوی چند روزه‌ای را در مجموعه ورزشی صفاییه برپا کرده‌ایم تا بازیکنان تحت فشار تمرینات بدنسازی قرار گیرند. با توجه به امکانات خوبی از جمله هتل و سالن استاندارد که در مجموعه صفاییه داریم می‌توانیم میزبان بازی‌های تدارکاتی باشیم و سطح آمادگی بازیکنان را بالا ببریم.
تلاش برای درخشش هندبال سپاهان در آسیا
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان