» » اعظم قینانی:بازیکنان سپاهان آینده خوبی خواهند داشت

اعظم قینانی:بازیکنان سپاهان آینده خوبی خواهند داشت

در تاریخ : 18.06.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1643
اعظم قینانی:بازیکنان سپاهان آینده خوبی خواهند داشتسرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان مان در مسیر لیگ روز به روز بهتر خواهند شد تیم جوانی داریم و آینده برای آن‌ها است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: نماینده طرقبه برای نخستین سال وارد لیگ برتر شده بود، بنابراین هیچ شناختی از آن‌ها نداشتیم. با شرایط سختی که تمام باشگاه ها با آن روبرو هستند ما نیز با آن مواجه هستیم به سختی در لیگ وارد شدیم باشگاه سپاهان سعی کرده شرایط خوبی برای تیم ایجاد کند.
وی افزود: بعد از شکستی که هفته گذشته مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشتیم سعی کردیم در طول هفته بیشتر بر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم که تا حدودی موفق بودیم. در بازی مقابل طرقبه شروع بدی داشتیم که این موضوع موجب شد در نیمه نخست اهدافی که داشتیم محقق نشود.
وی ادامه داد: در نیمه دوم با صحبتی که با بازیکنان داشتیم و تمرکز بهتر مدیریت بازی را در دست گرفتیم و توانستیم نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست آوریم.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با اشاره به اضافه شدن پریناز قربانی گفت: باتوجه به نیازی که به یک بازیکن در این پست داشتیم قربانی را به خدمت گرفتیم در ابتدای لیگ با برخی بازیکنان وارد مذاکره شویم که بعد از آن که شنیدیم می‌خواهند به ذوب آهن بروند به بازیکنان آن‌ها پیشنهادی ندادیم حتی بازیکنی داشتم که بعد از چند سال تمرین با ما به ذوب آهن رفت.
قینانی خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم سپاهان بسیار جوان و با آتیه هستند، اگر بتوانند روند رو به رشد خود را به همین صورت ادامه دهند در آینده بیشتر خواهند درخشید و هندبال ایران در دست آن‌ها است.
اعظم قینانی:بازیکنان سپاهان آینده خوبی خواهند داشت

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان