» » اعظم قینانی: به دنبال حواشی داوری نیستیم

اعظم قینانی: به دنبال حواشی داوری نیستیم

در تاریخ : 01.07.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1589
اعظم قینانی: به دنبال حواشی داوری نیستیمسرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: توپ‌های زیادی را به خاطر اشتباهات خودمان از دست دادیم وگرنه می‌توانستیم نتیجه‌ای بهتر از این به دست آوریم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل هیات هندبال البرز در هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: تیم هیات البرز سرعتی، جوان و بسیار خوب بود که همزمان با سپاهان کار خود را آغاز کرده و زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است. با بازی که من دیدم می توان گفت سپاهان و هیئت هندبال البرز آینده هندبال ایران هستند.
وی ادامه داد: فکر می‌کردم حداقل با اختلاف ۱۰ امتیاز این تیم را ببریم واگر اشتباهاتمان را در زدن ۶ پنالتی و موقعیت های تک به تک تکرار نمی کردیم می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در مورد قضاوت این دیدار، تصریح کرد: امروز داور برای هر دو تیم خوب سوت نزد و اگر قرار باشد تیمی معترض باشد، ما هستیم چراکه داور پنالتی‌های زیادی برای ما نگرفت اما در مقابل پنالتی‌های زیادی را برای تیم حریف گرفت. در هر صورت ما اجازه می‌دهیم تا داوران قضاوت کنند، به مباحث حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و بیشتر به دنبال بازی کردن هستیم. حتی در بازی هفته گذشته مقابل تیم نفت و گاز گچساران داور برای ما خیلی خوب سوت نزد، در بازی مقابل شهید چمران لارستان هم همینطور بود اما اشتباهاتمان را می پذیریم و سعی می‌کنیم هر جلسه آن‌ها را برطرف کنیم.
قینانی اضافه کرد: در مجموع پتانسیل تیم‌ها بالاتر از سطح داوری است اما اگر به داوری اعتراض کنیم سریع اخطار می گیریم و به همین دلیل هم سعی می‌کنیم تمرکزمان را بیشتر بر روی تیم بگذاریم.
وی در مورد دیدار هفته پنجم تیمش مقابل تأسیسات دریایی تهران، اظهار کرد: سه هفته بازی‌های لیگ تعطیل است و روز ۲۷ مهرماه برای رویارویی مقابل تیم تأسیسات دریایی به تهران می‌رویم. تأسیسات تیم بسیار خوبی است که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد اما سعی می‌کنیم برای این دیدار برنامه‌ریزی داشته باشیم تا شرایط خوبی برای ما رقم بخورد.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در مورد رفتن هانیه لک(دروازه بان تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان) به رومانی، گفت: لک برای تست به لیگ رومانی خواهد رفت، او باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان می‌شود و کمک زیادی به تیم کرده اما از قبل با ما هماهنگ شده و مشکلی ندارد. زهرا حسینی دیگر دروازه‌بان تیم است که سال‌ها با تیم کار کرده، نیمه دوم هم کامل در دروازه بود که فوق‌العاده خوب کار کرد و از او کاملاً راضی هستم.
اعظم قینانی: به دنبال حواشی داوری نیستیم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان