» » محسن طاهری: انصراف هپکو اراک به لیگ هندبال ضربه زد

محسن طاهری: انصراف هپکو اراک به لیگ هندبال ضربه زد

در تاریخ : 03.10.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1327
محسن طاهری: انصراف هپکو اراک به لیگ هندبال ضربه زدسرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان: انصراف تیم هندبال هپکوی اراک تا حدودی به ضرر تیم فولادمبارکه سپاهان شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در پايان نيم فصل نخست سي و يكمين دوره ليگ برتر هندبال کشور، تيم زاگرس اسلام آباد با ١٥ امتياز صدرنشين است و تيم هاي فولاد مباركه سپاهان با ١٤ امتياز و فرازبام خائيز دهدشت با ١٢ امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون نیم فصل نخست ليگ برتر کشور گفت: قبل از آغاز لیگ برتر تیم هپکوی اراک انصراف داد، چون این تیم بازی اولش با ما بود، در بازی های بعدی، سپاهان با هر تیمی مسابقه داشت آن تیم یک هفته بیشتر از ما استراحت و ریکاوری می کرد و این به نوعی به ضرر سپاهان بود، هرچند انصراف تیم خوب هپکو ضربه بدی را به لیگ برتر کشور وارد کرد.
وی ادامه داد: در نیم فصل اول آن چیزی که به روح ورزش خدشه وارد کرد این بود که تماشاگران برخی از تیم ها با فحاشی به بازیکنان تیم های حریف سعی داشتند که اینگونه به برتری برسند و این دور از روحیه جوانمردی است.
محسن طاهری درباره شرایط سپاهان در نیم فصل نخست اظهار داشت: در نیم فصل اول ما دو تساوی بد مقابل تیم های زاگرس اسلام آباد و نیروی زمینی کازرون داشتیم که باید در نیم فصل دوم این دو تساوی را جبران نمائیم تا گام بلندی برای قهرمانی بر داریم.
وی پیرامون نرفتن سپاهان به جام باشگاه های آسیا به دلیل مسائل ارزی گفت: متاسفانه این شرایط برای ما رقم خورد، هرچند علیرضا رحیمی رئیس قبلی فدراسیون هندبال قول داده بودند که دلار 4200 تومانی برای اعزام تیم از وزارت ورزش و جوانان اخذ کنند که متاسفانه وزارت ورزش و جوانان دلار این مبلغی را برای اعزام به سپاهان نداد.
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان افزود: قرار بود مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در اردن برگزار شود که این رقابت ها به تعویق افتاده و فروردین ماه 98 به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد که اگر دلار زیر 5 هزار تومانی به باشگاه سپاهان دهند، تیم هندبال سپاهان به این رقابت ها اعزام می شوند.
وی در پایان گفت: قصد داریم برای نیم فصل دوم یک بازیکن دست چپ غیر اصفهانی را برای تقویت تیم سپاهان به خدمت بگیریم.
محسن طاهری: انصراف هپکو اراک به لیگ هندبال ضربه زد
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان