» » هانیه لک: وجود اسپانسر باعث جذابیت هندبال بانوان می شود

هانیه لک: وجود اسپانسر باعث جذابیت هندبال بانوان می شود

در تاریخ : 04.10.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1584
هانیه لک: وجود اسپانسر باعث جذابیت هندبال بانوان می شوداگر اسپانسرهای بیشتری به هندبال بانوان روی بیاورند سطح رقابت های لیگ برتر کشور بالا خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هانیه لک گلر تهرانی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب گفت: بزرگترین مشکل و معزل لیگ برتر هندبال بانوان و حتی ورزش کشور عدم اسپانسر می باشد، متاسفانه عدم اسپانسر باعث شده که برخی تیم ها به سختی لیگ را پشت سر گذارند، به سختی رفت و آمد می کنند و به دلیل عدم امکانات لازم شرایط سختی دارند.
وی تصریح کرد: اگر همه تیم ها اسپانسر داشته باشند بازیکنان ملی پوش و با تجربه در همه تیمها پراکنده می شوند و این باعث خواهد شد که سطح رقابت ها بسیار بالا رود.
گلرتیم هندبال فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: سطح لیگ برتر هندبال بانوان نه می توان گفت بالا است و نه می توان گفت بسیار پایین می باشد، یکی از نکات مثبت این لیگ وجود بازیکنان جوانی است که در تیم های مختلف بازی می کنند و خوش می درخشند، این بازیکنان می تواند در آینده کمک بسزایی به هندبال کشور کنند.
هانیه لک پیرامون تیم سپاهان بیان داشت: امسال بنده از تهران به این تیم نقل مکان نموده ام که فکر می کنم اکثر بازیکنان سپاهان کمتر از 19 سال سن داشته باشند، هرچند کم تجربه هستند اما آینده خوبی در انتظار این بازیکنان می باشد.
وی افزود: در پایان هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارد، اگر در این جایگاه هستیم به این دلیل می باشد که در برخی از بازی ها بر اثر یک سری اشتباهات نتوانستیم نتایج لازم را کسب نمائیم.
بازیکن سپاهان در پایان اظهار داشت: امیدواریم در ادامه لیگ با تمرینات منظمی که در حال انجامش هستیم بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم و جایگاه مناسبی در جدول رده بندی داشته باشیم.
هانیه لک: وجود اسپانسر باعث جذابیت هندبال بانوان می شود
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان