» » افتخاری: امید به قهرمانی هندبال سپاهان داریم

افتخاری: امید به قهرمانی هندبال سپاهان داریم

در تاریخ : 05.10.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1352
افتخاری: امید به قهرمانی هندبال سپاهان داریمباشگاه فولادمبارکه سپاهان تنها باشگاهی می باشد که طی 25 سال در رشته هندبال آقایان تیمداری می کند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه فولادمبارکه سپاهان در لیگ برتر هندبال کشور سالیان سال به طور متمادی و پیوسته شرکت نموده و در ایران تنها باشگاهی است که نزدیک به ربع قرن، در هندبال آقایان تیمداری نموده است که این امر واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد: تیم سپاهان در این مدت که حضور در هندبال داشته، افتخارات زیادی را در لیگ برتر و جام حذفی کشور به دست آورده و در اکثر دوره های مسابقات سکونشین بوده است.
سید حسن افتخاری پیرامون تیم هندبال آقایان سپاهان حاضر در لیگ برتر امسال گفت: اکنون در نیم فصل مسابقات لیگ برتر کشور هستیم و رقابت ها از هفته آینده دوباره استارت خواهد خورد و امید زیادی به تیم سپاهان داریم که بر سکوی قهرمانی ایران بایستد.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان تصریح کرد: تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان می باشد که ظرف دو سه سال اخیر بطور منسجم کنار هم بازی کرده اند و با هدایت محسن طاهری (سرمربی)، مجید رحیمی زاده و رسول دهقان به هماهنگی لازم رسیده اند.
وی با ابراز خوشحالی بیان داشت: خوشبختانه موافقت شده که تیم هندبال سپاهان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند، از طرفی فرصتی که نصیب این تیم شد مسابقات جام باشگاه های آسیا به تعویق افتاد و فروردین ماه 98 به میزبانی کشور هند برگزار خواهد شد، به دنبال این هستیم که سپاهان در این رقابت ها حضور یابد، تا آن زمان انتخابات فدراسیون انجام خواهد شد و امیدوارم رئیسی بیاید که با پشت گرمی دو تیم ایران را به مسابقات آسیایی اعزام کند و از نظر ارز دولتی این دو باشگاه را مورد حمایت قرار دهد.
سید حسن افتخاری تاکید کرد: حضور هندبال سپاهان وزنه ای برای فدراسیون آسیا می باشد چراکه این تیم در اکثر مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور داشته و عدم حضور سپاهان نقصانی برای این رقابت ها است. سپاهان باشگاهی است که در رده های پایه هندبال نیز سرمایه گذاری نموده و نتایج خوبی هم در کشور کسب کرده است.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان به تیم لیگ برتری بانوان سپاهان اشاره کرد و گفت: تیم هندبال بانوان فولادمبارکه سپاهان تیم بسیار جوان، بسیار موفق و آینده داری می باشد، اکنون در میانه جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد، به طور حتم این تیم سقوط نخواهد کرد، بازیکنان این تیم آینده بسیار خوبی دارند که تا یک دهه می تواند در هندبال کشور افتخارآفرینی کنند.
وی در پایان اظهار داشت: امید داریم با یک برنامه دو سه ساله، تیم بانوان سپاهان نماینده ایران در مسابقات آسیایی باشد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان