» » دربی دختران هندبالیست اصفهان برای کسب سکوی سومی

دربی دختران هندبالیست اصفهان برای کسب سکوی سومی

در تاریخ : 09.11.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1460
دربی دختران هندبالیست اصفهان برای کسب سکوی سومی هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه ۱۲ بهمن برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال روز جمعه ۱۲ بهمن در شرایطی به پایان می رسد که تکلیف تیم قهرمان و نایب قهرمان هفته گذشته در تهران مشخص شد و تیم شهید چمران لارستان با شکست تاسیسات تهران قهرمانی خود را یک هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن گرفت.
اما حساسیت همچنان در لیگ برتر پا برجاست و جذاب ترین بازی هفته هفتم دور برگشت را می توان دربی دختران هندبالیست اصفهان نامید.
دختران جوان سپاهان که فصل گذشته در لیگ برتر با کسب ۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول هفت تیمی لیگ قرار گرفتند با برد در دیدار این هفته میتوانند جایگاه خود را نسبت به فصل گذشته در جدول لیگ برتر هندبال بانوان دو پله ارتقاء دهند.
اما سبزپوشان امسال بعد ازچند سال دوری از لیگ برتر مجدد شانس خود را در این رقابتها امتحان می کنند و با پیروزی یا تساوی در این دیدار فصل را با کسب جایگاه سومی به پایان می رسانند.
تلاش هر دو تیم برای گرفتن سکوی سومی، طلایی پوشان این هفته در سالن شهید سجادی از شاگردان ونوس مرادی پذیرایی می کنند.
تیم هندبال سپاهان که نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و از شش بازی نیم فصل دوم پنج برد، یک باخت به دست آورده این هفته برای کسب جایگاه سوم لیگ برتر باید از سد رقیب خود یعنی سبز پوشان ذوب آهن عبور کند.
حتی مساوی در این دیدار برای شاگردان اعظم قینانی رضایت بخش نیست زیرا سبزپوشان ذوب آهن هم اکنون با یک امتیاز بیشتر و یک پله بالاتر نسبت به حریف خود در جدول لیگ برتر قراردارند که با تساوی در این دیدار آنها به مقام سومی لیگ برتر می رسند.
سبزپوشان در نیم فصل اول روز جمعه ۱۱ آبان در خانه توانستند در یک بازی زیبا و پایا پای میهمان خود را با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ شکست دهند، اما این پیروزی دلیلی بر شکست مجدد طلایی پوشان نمی شود.
شاگردان قینانی در نیم فصل دوم به حدی به هماهنگی و آمادگی رسیده اند که موفق شدند قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ را شکست دهند.
همچنین شافعیان سرمربی تیم قهرمان لیگ در آخرین مصاحبه اظهار داشت: تیم سپاهان شگفتی ساز لیگ چهاردهم بوده است، مربی تیم ملی هندبال بانوان درهمین خصوص ادامه داد تیم سپاهان با ترکیبی جوان با انگیزه در لیگ برتر حاضر شد و توانست تیم تاسیسات دریایی را پس از دوازده هفته صدرنشینی و روند بدون باخت شکست دهد.
شافعیان گفت: ذوب آهن هم تیم خوبی است و در بالای جدول قرار دارد.
اما در پایان نگاهی به نتایج کسب شده دو تیم در نیم فصل دوم چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان
طلایی پوشان از شش بازی نیم فصل دوم تنها به تیم قهرمان (شهید چمران لارستان) بازی را واگذار کردند اما در دیگر دیدار ها مقابل تیمهای: طرقبه شاندیز مشهد، نفت وگاز گچساران، هیات هندبال البرز‌، تاسیسات دریایی و پترو آموت بوشهر به برتری رسیدند
شاگردان اعظم قینانی تا پایان هفته سیزدهم با انجام ۱۳ بازی: ۸ برد، ۵ باخت، بدون تساوی و ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند
سبزپوشان در نیم فصل دوم از شش بازی انجام شده، مقابل تیم های: البرز ،مشهد،بوشهر و گچساران به برتری رسیدند و مقابل تیم های تاسیسات و لارستان بازی خود را واگذار کردند
شاگردان ونوس مرادی هم اکنون با ۱۳ بازی: ۸ برد، ۴ باخت، ۱ تساوی و ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارند.
پس بدین ترتیب دربی هندبال اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان صبح روز جمعه ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۱ در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار می شود، تماشای این دیدار رایگان و برای عموم آزاد می باشد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان