» » دهه اول اردیبهشت ماه مسابقات هندبال ساحلی در اصفهان

دهه اول اردیبهشت ماه مسابقات هندبال ساحلی در اصفهان

در تاریخ : 25.01.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1078
دهه اول اردیبهشت ماه مسابقات هندبال ساحلی در اصفهاننشست مسئولین هیات هندبال استان اصفهان پیرامون برگزاری مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، نشست مسئولین هیات هندبال استان اصفهان (سید حسن افتخاری رئیس، مجتبی میردامادی دبیر و پژمان سلطانی روابط عمومی) با اعضای هیئت ریئسه هیات (دکتر انصاری مهر، دکتر رئیس السادات و فریده روشن) هندبال استان اصفهان پیرامون برگزاری مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان در محل شورای شهر برگزار شد.
سیدحسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان در ابتدا پیرامون عملکرد سال ۹۷ هیات هندبال گزارشی را ارائه داد که می توان به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر هندبال آقایان کشور، قهرمانی اصفهان در مسابقات استعدادهای برتر و ... اشاره کرد.
وی پیرامون جام نکوداشت اصفهان گفت: مسابقات هندبال ساحلی برای بانوان در باغ بانوان و برای آقایان در زمین ساحلی ناژوان و در رده های مختلف برگزار می شود، اولین برنامه ما در سال جاری، مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان است، قرار است این مسابقات در دهه اول اردیبهشت ماه و از چهارم تا هشتم این ماه در پارک ساحلی ناژوان برگزار شود.
وی در پایان افزود: این مسابقات برای بانوان در باغ بانوان و برای آقایان در زمین ساحلی ناژوان و در رده های مختلف برگزار می شود؛ در رده بزرگسالان تیم ملی عمان که نایب قهرمان آسیاست هم حضور دارد.
پس از صحبت های افتخاری اعضای هیئت رئیسه از رئیس و دیگر اعضای هیات هندبال استان اصفهان تشکر نمودند.
دهه اول اردیبهشت ماه مسابقات هندبال ساحلی در اصفهان
دهه اول اردیبهشت ماه مسابقات هندبال ساحلی در اصفهان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان