» » اصفهانی ها گام اول در هندبال را محکم برداشتند

اصفهانی ها گام اول در هندبال را محکم برداشتند

در تاریخ : 26.05.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1163
اصفهانی ها گام اول در هندبال را محکم برداشتندتیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر هندبال آقایان گام نخست را محکم برداشتند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته اول سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال آقایان با انجام چهار بازی آغاز شد.
روز پنجشنبه گذشته فولاد مبارکه سپاهان مدافع عنوان قهرمانی موفق شد ۲۷ بر ۱۱ خیبر اراک را از پیش رو برداشته و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست یابد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در دیداری پایاپای و نزدیک در سالن هندبال شهر سبزوار موفق شد نماینده این شهر، سربداران سبزوار را ۲۵ بر ۲۲ از پیش رو بردارد. ذوب آهن اصفهان با نتیجه 31 بر 30 ستارگان دشتستان را شکست داد.
نتایج دو بازی دیگر روز نخست به شرح زیر است:
ستارگان دشتستان ۳۰ ذوب آهن اصفهان ۳۱
نفت و گاز گچساران ۲۲ فراز بام خاییز دهدشت ۲۲
در ادامه بازی‌های هفته اول و در آخرین بازی هفته، روز جمعه تیم زاگرس موفق شد ۳۱ بر ۲۲ زغال سنگ طبس را از پیش رو برداشته و به صدر جدول رده‌بندی گروه خود در هفته اول صعود کند.
لازم به ذکر است که مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های زاگرس اسلام‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب‌آهن اصفهان، سربداران سبزوار، زغال سنگ طبس و ستارگان دشتستان و در گروه دوم تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فراز بام خاییز دهدشت، نفت و گاز گچساران، خیبر اراک و مس کرمان حضور دارند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان