» » کیوان صادقی: هندبال بازی لحظه‌ها است

کیوان صادقی: هندبال بازی لحظه‌ها است

در تاریخ : 15.06.98
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1261
کیوان صادقی: هندبال بازی لحظه‌ها استهندبال بازی لحظه‌ها است و تیمی که مدعی است باید از لحظات استفاده کند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان پس از بازی تیمش برابر زغال سنگ طبس با بیان این مطلب اظهار داشت: به نظر من بازی با کیفیتی نبود، تیم ما در برخی از پست‌ها مشکل داریم و دچار ضعف هستیم. زمانی که توپ از دست می‌دهیم، برخی از بازیکنان می‌ایستند و برگشت به دفاع خوبی ندارند.
وی در رابطه با داوری این بازی، افزود: از دید ما داوران نمره خوبی در این بازی گرفتند و حتی اعتقاد دارم در برخی لحظات ناخواسته به سود تیم طبس سود زدند، اما در کل صحبتی در خصوص داوران ندارم.
صادقی در ارتباط با تاخیر آمبولانس ادامه داد: در بسیاری از مسابقات ما در شهر‌های دیگر اصلا آمبولانس وجود ندارد. باید وحدتی میان ناظران ایجاد شود، که هر زمان آمبولانس وجود نداشت، بازی برگزار نشود. درست که نبود آمبولانس قانون شکنی است، اما برای اولین مرتبه ای است که رخ می‌دهد، ما از همین جا عذرخواهی می‌کنیم و هیچ قصدی در این تاخیر نبوده‌است.
صادقی در رابطه با نیمه دوم بازی افزود: در نیمه دوم تک به تک‌های زیادی از دست دادیم و این برای ما بد هست، هندبال بازی لحظه‌ها است و تیمی که مدعی است باید از این لحظات استفاده کند. امیدوارم بازی برابر سبزوار را نیز پیروز شویم.
کیوان صادقی: هندبال بازی لحظه‌ها است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان