» » افتخاری: یک نسل بسیار خوب زیر ۲۵ سال در هندبال ساحلی داریم

افتخاری: یک نسل بسیار خوب زیر ۲۵ سال در هندبال ساحلی داریم

در تاریخ : 09.03.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 997
افتخاری: یک نسل بسیار خوب زیر ۲۵ سال در هندبال ساحلی داریمانتخابم به عنوان سرمربی هندبال ساحلی ایران تصمیم فدراسیون هندبال بود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری سرمربی تیم هندبال ساحلی آقایان گفت: هرکس راجع به موضوعی نظری می دهد، دلیلی بر درست بودن آن نیست. با توجه به مسئولیتی که برعهده ام گذاشته شده و سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی شده ام، وظیفه خود می دانم در همه رده های تیم های ملی هندبال ساحلی همکاری کنم.
وی در رابطه با مسابقات پیشروی تیم‌های ملی هندبال ساحلی، اظهار داشت: دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا قرار بود ۱۳ فروردین ماه در بانکوک تایلند برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به ۲۰ شهریور منتقل شد. اگر نوجوانان در مسابقات آسیایی رتبه کسب کنند، می‌توانند سهمیه جهانی ۲۰۲۱ را بگیرند.
سید حسن افتخاری با بیان اینکه در رده سنی بزرگسالان ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا را پیشرو داریم افزود: تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران برای اولین بار در این مسابقات شرکت خواهد کرد، این رقابت‌ها هفت آذرماه در ساینا چین برگزار خواهد شد. این رویداد تا سال ۲۰۱۶ دو سال یک بار برگزار می‌شد، اما از آن به بعد چهار سال یک بار برگزار می‌شود.
سرمربی تیم هندبال ساحلی آقایان با بیان اینکه تیم نونهالان پشتوانه تیم نوجوان است، تصریح کرد: مسابقات نونهالان تحت پوشش استعدادهای برتر برگزار می‌شود که آنها برای مسابقات ۲۰۲۴ در رده سنی‌های بالاتر آماده شوند.
افتخاری در خصوص انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال ساحلی، خاطر نشان کرد: این مسئله تصمیم فدراسیون هندبال است. هرکس راجع به این موضوع نظری می‌دهد دلیل بر درست بودن آن نیست. با توجه به مسئولیتی که برعهده ام گذاشته شده، وظیفه خود می‌دانم در همه رده‌های تیم‌های ملی هندبال ساحلی همکاری کنم.
وی در رابطه با تیم ملی هندبال ساحلی امید گفت: یک نسل جوان بسیار خوب زیر ۲۵ سال (امید) داریم که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند و با تشکیل آن می‌توانیم به آینده خوب هندبال ساحلی در آسیا و جهان امیدوار باشیم.
افتخاری: یک نسل بسیار خوب زیر ۲۵ سال در هندبال ساحلی داریم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان