» » سعید پور قاسمی: همه خواهان برگزاری لیگ هندبال در شهریور هستند

سعید پور قاسمی: همه خواهان برگزاری لیگ هندبال در شهریور هستند

در تاریخ : 24.03.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1275
سعید پور قاسمی: همه خواهان برگزاری لیگ هندبال در شهریور هستندبازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان از اختلاف نظر میان تیم ها و فدراسیون بر سر زمان آغاز لیگ برتر در سال جدید توضیح داد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سعید پور قاسمی بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: همه‌ رقابت‌های لیگ هندبال در اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا به اتمام رسید و طبق رده بندی جدول، تیم‌ها به عناوین مختلف دست یافتند و دو تیم ابتدای جدول به جام باشگاه‌های آسیا صعود کردند.
وی با اشاره به اینکه سپاهان در رده چهارم لیگ باقی ماند، اذعان کرد: امکان دست یابی تیم سپاهان به عناوین بالاتر در صورت ادامه مسابقات وجود داشت، اما سلامتی و رعایت بهداشت در این شرایط اهمیت بیشتری دارد. ضمن اینکه تیم سپاهان چند بازیکن خود را به دلایلی از جمله مصدومیت از دست داده بود.
پورقاسمی در خصوص زمان برگزاری لیگ امسال توضیح داد: همه بازیکنان و تیم‌ها خواهان برگزاری لیگ هندبال در شهریور ماه هستند، اما نظر فدراسیون بر این است که لیگ برتر بعد از مسابقات جوانان آسیا که در مهرماه به میزبانی شیراز قرار است برگزار شود، آغاز گردد. با وجود این اختلاف نظر هنوز تصمیم نهایی برای زمان برگزاری لیگ جدید وجود ندارد.
عضو تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد وضعیت حمایت‌های مالی این تیم تصریح کرد: باشگاه سپاهان از لحاظ مالی مشکلی ندارد، اما رشته هندبال در مقایسه با سایر رشته‌های توپی وضعیت بسیار ضعیف تری دارد، ولی با این وجود تیم سپاهان امسال برای قهرمانی لیگ برتر برنامه ریزی کرده است.
وی در ادامه از وضعیت قرارداد‌های کنونی سپاهان توضیح داد: در حال حاضر سقف قرارداد در تیم هندبال سپاهان ۲۴۰ میلیون تومان و کمترین مقدار آن حدود ۶۰ میلیون تومان در یک فصل است.
پور قاسمی استعدادیابی رشته هندبال در اصفهان را در وضعیت مناسبی دانست و تاکید کرد: باشگاه سپاهان قوی‌ترین پایگاه استعدادیابی و پرورش رده‌های پایه را دارد و در رده‌های نونهالان، نوجوانان و امید بازیکنان خوبی دارد، اما باید به قدری انگیزه داشته باشند تا بتوانند به تیم‌های بزرگسالان راه پیدا کنند.
بازیکن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص پوشش رسانه‌ای لیگ هندبال ابراز نارضایتی کرد و گفت: در لیگ سال گذشته رقابت‌های هندبال هیچ پوشش تصویری از طریق پخش زنده تلویزیون نداشت و به چند سایت خبری محدود شد. مشکل نبود پخش تلویزیونی به نداشتن تعامل و پل ارتباطی بین صدا و سیما و فدراسیون یا هیات هندبال بر می‌گردد و این باعث شده هندبال از دید رسانه‌ها دور شود.
پور قاسمی که سابقه حضور در لیگ‌های اتریش و مجارستان را در کارنامه خود دارد، حضور تعداد قابل توجهی از لژیونر‌های اصفهانی در کشور‌های مختلف را ثمره استعدادیابی صحیح دانست و بیان داشت: همه این افراد از پایه هندبال حرفه‌ای را در تیم سپاهان آغاز کردند و در حال حاضر ۸۰ درصد لژیونر‌ها و همچنین تیم ملی، از بازیکنان اصفهانی هستند و به نوعی می‌توان گفت که اصفهان مهد هندبال ایران است. همچنین مربیان اصفهان نیز از جایگاه علمی بسیار خوبی برخوردار هستند.
سعید پور قاسمی: همه خواهان برگزاری لیگ هندبال در شهریور هستند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان