» » محسن طاهری:سپاهان به آمادگی نسبی رسیده است

محسن طاهری:سپاهان به آمادگی نسبی رسیده است

در تاریخ : 15.07.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 905
محسن طاهری:سپاهان به آمادگی نسبی رسیده استسرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد این تیم به آمادگی نسبی برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشور دست یافته است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو درباره تمرینات تیمش گفت: نزدیک به دو ماه می باشد که تمرینات گروهی تیم آغاز شده است، در این مدت تقریبا به آمادگی نسبی رسیدیم و امیدوارم با شروع لیگ برتر نتایج خوبی کسب نمائیم.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و اردوها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واقعا کار دشواری است، بیان داشت: روش برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز در این شرایط کار درستی است و با هدف حفظ سلامتی بازیکنان برنامه‌ریزی شده است، اما میزبانی این مسابقات به عهده تهران است که الان در وضعیت قرمز است بنابراین نیاز است در این رابطه فدراسیون تامل کند.
محسن طاهری ادامه داد: امیدوارم بتوانیم لیگ خوبی را امسال در هندبال شاهد باشیم، در مجموع شیوه متمرکز روش خوبی است اما به شرطی که فدراسیون مراقبت کند، مانند قطر که همه جوره حواسش به تیم‌ها و رفت و آمدها بود، در غیر این صورت این روش می‌تواند فاجعه بار باشد.
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان درباره انصراف تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب گفت: زمانی که یک تیم در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ شرکت می‌کند باید نسبت به حضور در لیگ هم متعهد باشد در غیر این صورت کیفیت لیگ آسیب خواهد دید. البته من در جریان انصراف این تیم نیستم و حتی نمی‌دانم به چه علت کنار رفته است.
وی در پایان با تشکر از مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون هدفگذاری این باشگاه در رشته هندبال اظهار داشت: با توجه به اینکه هر تیمی که در لیگ برترهندبال حاضر می شود با هدف کسب عنوان قهرمانی پای به رقابت ها می گذارد و فولاد مبارکه سپاهان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
محسن طاهری:سپاهان به آمادگی نسبی رسیده است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان