» » محسن طاهری: قداست لیگ برتر هندبال زیر سوال رفته است

محسن طاهری: قداست لیگ برتر هندبال زیر سوال رفته است

در تاریخ : 15.08.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 919
محسن طاهری: قداست لیگ برتر هندبال زیر سوال رفته استسرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از عملکرد تیم خود در مرحله اول لیگ برتر راضی نیستم، چون از 6 امتیاز دو امتیاز کسب کردیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون مرحله رفت دور مقدماتی لیگ برتر ایران گفت: لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز برگزار شده و وضعیت خاصی داریم، تیم‌ها نسبت به سال ‌های گذشته فرصت کافی برای رفع اشکال ندارند، اما به هر حال این شرایط برای همه یکسان می باشد، هرچند ما نیز موافق برگزاری لیگ به صورت متمرکز بودیم.
وی تصریح کرد: اکنون احساس می‌کنم قداستی که لیگ برتر به صورت رفت و برگشت داشت و تیم‌ها هر هفته بازی می‌کردند کمی زیر سوال رفته است، ما با یک گروه بازی می‌کنیم و یک سری هم در گروه دیگر هستند و با وجود اینکه قرعه انجام شد و هیچگونه ایرادی هم به قرعه کشی وارد نیست اما برخی تیم‌ها که به لحاظ قدرت بازی ضعیف هستند در یک سمت افتادند و تیم‌های خوب هم در سمت دیگر که خود این موضوع باعث می‌شود تیم‌هایی که برنامه ریزی دارند و از بازیکنان بهتری برخوردارند دچار ضرر و زیان شوند.
محسن طاهری در خصوص عملکرد تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در آغاز لیگ برتر اظهار داشت: از عملکرد تیم خود در مرحله اول لیگ برتر راضی نیستم، چون از 6 امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کردیم، اگرچه در گروه ما دو تیم قدرتمند حضور داشتند، همچنین مقابل این تیم ها دو بازیکن آسیب دیده و یک کرونایی داشتیم، خودم هم که مبتلا به کرونا شدم و نتوانستم تیم را همراهی کنم، طبیعتا نبود بازیکنان تاثیر گذار بود و نتیجه دلخواه را کسب نکردیم.
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: با توجه به اینکه فدراسیون مسابقات را در تهران برگزار کرده توانسته به خوبی مدیریت کند اما باز هم می‌گویم قداست لیگ زیر سوال می‌رود وگرنه فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند که تمامی پروتکل‌ها رعایت شود تا مشکلی ایجاد نشود، مشکلات همیشه وجود داشته و در شرایط فعلی نمی‌توان از آن‌ها صحبت کرد. الان در مورد هر مشکلی حرف بزنم به شرایط کنونی برمی‌گردد بنابراین باید وضعیت نرمال شود بعد از مشکلات صحبت کنیم.
وی با بیان اینکه اگر اردوهای تیم ملی قرار است برگزار شود باید تمامی پروتکل‌ها رعایت شود، بیان داشت: ما بازیکن نوجوان یا جوان به اردو می فرستیم بنابراین شرایط باید به گونه‌ای باشد که خدای نکرده به کرونا مبتلا نشوند بنابراین تمامی بازیکنان هر لحظه باید زیر نظر باشند و کنترل شوند. در برخی اردوهای ملی ممکن است ملی پوشان را در جایی اسکان دهند که 20- 30 نفر کنار هم باشند بنابراین اگر یک نفر ناقل باشد و حتی تست کرونای او منفی باشد و این بیماری بعدا بروز پیدا کند تمام ملی پوشان دچار مشکل خواهند شد.
محسن طاهری در پایان تاکید کرد: خواهش می‌کنم اول تاریخ مسابقات مشخص شود بعد تیم‌ها تمرین کنند اینکه معلوم نیست مسابقات نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود یا نه و ما اردو آغاز کردیم شرایط خوبی نیست.
محسن طاهری: قداست لیگ برتر هندبال زیر سوال رفته است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان