» » شکست ذوب آهن مقابل شهید شاملی کازرون

شکست ذوب آهن مقابل شهید شاملی کازرون

در تاریخ : 24.09.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 925
شکست ذوب آهن  مقابل شهید شاملی کازرونجدال نزدیک و دیدنی تیم های هندبال شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان تنها با یک اختلاف گل به سود نماینده کازرون تمام شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، پنجمین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور گرامیداشت سردار شهید پور جعفری روز یکشنبه ۲۳ آذرماه با برگزاری سه دیدار دیگر در گروه اول پیگیری می‌شود. در اولین مسابقه دو تیم بالای جدول گروه اول نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند. در رقابت پایانی این دو تیم در این مرحله، تیم نیروی زمینی شهید شاملی بود توانست با حساب ۳۱ بر ۳۰ تیم ذوب آهن را شکست دهد.
کیوان صادقی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پس از شکست تیمش مقابل نیروی زمینی شهید شاملی گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم با دو سبک متفاوت بازی کردند و تیم جوانی هستند. وقتی مربی با یک تیم جوان کار می‌کند، باید انتظار داشته باشد که درصد لو دادن توپ‌ها بالا برود چرا که بازیکنان تجربه کافی را ندارند و موقعیت‌های مناسب به ثمر نمی‌نشست.
صادقی افزود: متأسفانه موقعیت‌های خوبی که به دست آوردیم را به گل تبدیل نکردیم. سرعت بالای بازی موجب از دست دادن توپ می‌شود و متأسفانه تیم ما به علت جوانی وقتی با سرعت کار می‌کرد، بچه‌ها توپ را لو می‌دادند.
وی در پایان گفت: دروازه بان تیم مقابل آقای رحیمی چهره موفق میدان بود و اگر آن ده تا توپی را که دفع کرد، بجای ایشان یک دروازه بان جوان قرار داشت، قطعاً نتیجه بر روی تابلو چیز دیگری بود.
شکست ذوب آهن  مقابل شهید شاملی کازرون
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان