» » دو سپاهان در لیگ برتر هندبال ایران

دو سپاهان در لیگ برتر هندبال ایران

در تاریخ : 28.11.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 880
دو سپاهان در لیگ برتر هندبال ایرانتیم‌ فولاد مبارکه سپاهان ب با شکست حریف خود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی دسته یک باشگاه‌های کشور توانست به لیگ برتر راه یابد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی دسته یک باشگاه‌های کشور در شهرکرد پیگیری شد که در پایان بازی نخست تیم فولاد مبارکه سپاهان ب توانست با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ از سد تیم آروین مهر شهرکرد عبور کند.
در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم‌های بیهق دوام سبزوار و رعد پدافند ملارد تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار بازیکنان رعد با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ هندبالیست‌های سبزواری را شکست دادند و راهی مرحله نهایی شوند. بر این اساس دو تیم فولاد مبارکه سپاهان ب و رعد پدافند ملارد تهران علاوه بر راه‌یابی به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها، جواز حضور در لیگ برتر هندبال را نیز به دست آوردند.
دیدارهای رده‌بندی و نهایی مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور ۲۹ بهمن در سالن ورزشی تختی شهرکرد برگزار خواهد شد.
در این دوره از مسابقات هندبال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که از ۲۳ بهمن به میزبانی شهرکرد آغاز شده است، تیم‌های هندبال کرمانشاه، قنات زارچ، آروین مهر شهرکرد، پارس فولاد سبزوار، لرستان، فرازبام خائیز دهدشت ب، شهرداری جهرم، رعد پدافند و فولاد مبارکه سپاهان ب برای کسب عناوین برتر در دو گروه با یکدیگر رقابت کردند.
روابط عمومی هیات هندبال استان این موفقیت را به جامعه ورزش استان اصفهان به ویژه باشگاه بزرگ فولادمبارکه سپاهان تبریک عرض می کند.
دو سپاهان در لیگ برتر هندبال ایران
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان