» » دختران سپاهانی به فینال نرسیدند

دختران سپاهانی به فینال نرسیدند

در تاریخ : 02.12.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 922
دختران سپاهانی به فینال نرسیدندتیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با شکست مقابل اشتادسازه مشهد به فینال مسابقات لیگ برتر ایران نرسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در نخستین بازی نخستین روز برگزاری مسابقات دور نهایی لیگ برتر هندبال بانوان کشور دو تیم اشتادسازه مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دیدار هم رفتند که در پایان 60 دقیقه رقابت جذاب و نفسگیر، تیم اشتاد سازه توانست با نتیجه 24 بر22 از سد طلایی پوشان قدرتمند بگذرند. در این بازی که نیمه اول آن هم به سود اشتاد سازه با نتیجه 13 بر 10 تمام شد، نماینده مشهد از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار داشت و عملکرد خوب هانیه لک، دروازه بان اشتاد سازه هم سد محکمی در برابر بازیکنان سپاهان بود.
فاطمه محمدخانی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست تیمش برابر اشتادسازه در لیگ برتر هندبال بانوان ایران اظهار داشت: بازی خوبی بود، با تیمی بازی کردیم که سالیان سال است روی سکو قرار دارد و تیم ملی را تشکیل داده است. بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند و بازی اصلی خود را انجام ندادند، فقط دروازه بان ما عملکرد خوبی داشت و در مجموع بازیکنانم در میدان خوب نبودند.
وی با اشاره به برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان ایران گفت: بچه‌هایی که هر روز تمرین داشتند دچار تمرین زدگی شدند چون لیگ خیلی طول کشید و هر دور از مسابقات یک ماه تا یک ماه نیم فاصله داشت ولی به خاطر شرایط کرونا باید خدا را شکر کنیم که لیگ برگزار شد.
فاطمه محمدخانی با بیان اینکه باید از فدراسیون تشکر کرد افزود: امسال تمام تیم‌ها، بازیکنان و مربیان جوان داشتند وکه به آنان بها داده شد و این جوانان آینده تیم ملی را می‌سازند و امیدوارم بتوانند این سرمایه‌ها را حفظ کنند و برنامه خاصی وجود داشته باشد تا در آینده حرف‌‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
دختران سپاهانی به فینال نرسیدند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان