» » تبریک مسئول روابط عمومی هیات هندبال به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشی

تبریک مسئول روابط عمومی هیات هندبال به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشی

در تاریخ : 11.04.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 655
تبریک مسئول روابط عمومی هیات هندبال به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشیپژمان سلطانی مسئول روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان روز دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم و رسانه‌های ورزشی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، پژمان سلطانی مسئول روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن دوم جولای روز جهانی خبرنگار ورزشی را به اصحاب قلم و رسانه های ورزشی سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران ورزشی به تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در سال ۱۹۲۴ و به مناسبت تأسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان (AIPS) و برای تقدیر از خدمات و فعالیت اهالی رسانه و خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی و تلاش آنان در مسیر توسعه و پیشبرد ورزش در جهان نامگذاری شد.
در این روز بر تکریم از روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی و ایجاد شرایط مناسب برای انجام وظایف حرفه ای شان در جهت اطلاع رسانی و ایجاد فضای سالم و شفاف در ورزش، و استفاده از ورزش برای توسعه و تحکیم دوستی بین ملت ها و صلح جهانی تاکید شده است.
روزنامه نگاران و خبرنگاران ورزشی به عنوان چشمان مراقب و بیدار جامعه نقشی بی بدیل در حاکمیت اخلاق مداری و ترویج ارزش های والای انسانی در ورزش داشته و در مصون سازی ورزش در مقابل آسیب ها و ناهنجاری های سودجویانه و مغایر با روح ورزش همواره پیشگام بوده اند.
بنده روز دوم جولای روز جهانی خبرنگاران ورزشی را خدمت تمامی ورزشی‌نویسان، به ویژه همکارانم در استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.
تبریک مسئول روابط عمومی هیات هندبال به مناسبت روز جهانی خبرنگار ورزشی
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان