» » مجید رحیمی زاده: زغال سنگ طبس پا به پای ما جنگید

مجید رحیمی زاده: زغال سنگ طبس پا به پای ما جنگید

در تاریخ : 26.05.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 813
مجید رحیمی زاده: زغال سنگ طبس پا به پای ما جنگیدسرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم زغال سنگ طبس را آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در آخرین دیدار مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 22 بر 20 زغال سنگ طبس را شکست داد و از دو بازی به دو پیروزی ارزشمند رسید.
مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این بازی گفت: بازی حساسی با تیم زغال سنگ طبس داشتیم و هر دو تیم شناخت کافی نسبت به همدیگر داشتند.
وی ادامه داد: شب گذشته بازی طبسی ها را آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و بچه ها توانستند پیروز این میدان شوند.
رحیمی زاده با بیان اینکه تیم زغال سنگ طبس از تیم های قدرتمند لیگ است، افزود: در فرصت کمی که این تیم داشته تیم بسیار خوبی جمع کرده اند، در مجموع بازی خیلی خوبی مخصوصا در نیمه دوم ارائه دادند و تا آخرین لحظات این مسابقه پا به پای ما جنگیدند.
سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد و در پایان لیگ برتر ایران بازیکنان فولادمبارکه سپاهان را روی سکو ببینیم.
مجید رحیمی زاده: زغال سنگ طبس پا به پای ما جنگید
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان