» » 5 دختر اصفهانی در تیم ملی هندبال ایران

5 دختر اصفهانی در تیم ملی هندبال ایران

در تاریخ : 14.07.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 916
5 دختر اصفهانی در تیم ملی هندبال ایرانپنج بازیکن از استان اصفهان به اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران دعوت شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران از روز 17 تا 23 مهرماه 1400 با حضور 21 بازیکن در تهران برگزار می شود که در این اردو از استان اصفهان مبینا حاج حیدری، سعیده غضنفری، شهرزاد نصوحی، الهه نیکان و نیایش احمدی حضور خواهند داشت.
بازیکنان در این اردو زیر نظر کادرفنی متشکل از خدیجه قانع سرمربی، غلامعلی اکبرآبادی مدیرفنی، فاطمه محمدخانی مربی (اصفهان) و ندا اسدی فیزیوتراپ تمرین می کنند.
اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به این شرح است: مبینا حاج حیدری، سعیده غضنفری، شهرزاد نصوحی، الهه نیکان و نیایش احمدی از اصفهان، مریم دهقانی فرد و الینا رضایی از فارس، هانیه قراگوزلو و نسترن گودرزی از قم، صبا زنگنه و الناز یاراحمدی از همدان، شقایق چراغی و مائده عشاق از تهران، هانیه شاه ویسی و نگین رحمانی از کردستان، اسنا شجاعی از کرمان، فاطمه مریخ و آرزو بهمئی از خوزستان، مریم حسینی از کهگیلویه و بویراحمد، فاطمه احمدی و هستی دوخابی از مرکزی
5 دختر اصفهانی در تیم ملی هندبال ایران
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان