» » قهرمانی هوانیروز اصفهان در رقابت‌های هندبال نزاجا

قهرمانی هوانیروز اصفهان در رقابت‌های هندبال نزاجا

در تاریخ : 08.08.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 992
قهرمانی هوانیروز اصفهان در رقابت‌های هندبال نزاجاتیم هوانیروز اصفهان در رقابت‌های هندبال نزاجا به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، کورش غفاری سرمربی تیم هندبال هوانیروز اصفهان با بیان این خبر اظهار داشت: رقابت‌های هندبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت ۱۰ تیم به مدت ۵ روز به میزبانی گروه ۱۱ توپخانه شمال غرب ارتش برگزار شد که خوشبختانه تیم ما به عنوان قهرمانی دست یافت.
وی ادامه داد: در فینال این مسابقات، مقابل گروه ۱۱ توپخانه شمال غرب با نتیجه ۳۶ بر ۳۱ به پیروزی رسیدیم و قهرمان شدیم، حریف مسابقه فینال ما دوم شد و تیم‌های گروه ۴۰۴ فاوای تهران و تیپ ۳۹۲ دشت آزادگان نیز به صورت مشترک جایگاه سومی را از آن خود کردند.
کورش غفاری با بیان اینکه رقابت‌های هندبال نزاجا با حضور ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۵ قرارگاه نیروی زمینی ارتش برگزار شد، افزود: طبق برنامه ریزی، تیم‌های برتر و بازیکنان منتخب به رقابت‌های نیروی زمینی ارتش و ارتش‌های جهان معرفی می‌شوند.
سرمربی موفق هوانیروز اصفهان در پایان ضمن تشکر از مجموعه تیم خود، از فرماندهان هوانیروز به ویژه سرهنگ خلبان بهرام نظری فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان به خاطر حمایت‌های ویژه تشکر و قدردانی کرد.
قهرمانی هوانیروز اصفهان در رقابت‌های هندبال نزاجا
قهرمانی هوانیروز اصفهان در رقابت‌های هندبال نزاجا
قهرمانی هوانیروز اصفهان در رقابت‌های هندبال نزاجا
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان