» » بانوان هندبال سپاهان گام نخست را محکم برداشتند

بانوان هندبال سپاهان گام نخست را محکم برداشتند

در تاریخ : 11.08.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 954
 بانوان هندبال سپاهان گام نخست را محکم برداشتندتیم فولاد مبارکه سپاهان در آغاز هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران از سد صنایع روشنایی یکتا افرزو البرز گذشت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان روز دوشنبه دهم آبان ماه با حضور 8 تیم در سالن شهید سلیمانی تهران آغاز شد که فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 35 بر 20 از سد صنایع روشنایی یکتا افرزو البرز گذشت.
نیمه نخست این دیدار ۲۱ بر ۱۰ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید. سپاهان در نیمه دوم نیز در برابر تیم تازه وارد لیگ این اختلاف را بیشتر کرد و توانست ۳۵ بر ۲۰ اولین بازی خود را به پایان برساند.
در دومین مسابقه تیم‌های آتریسا تهران و شهرداری ملایر به دیدار هم رفتند که در پایان ملایر برنده از زمین خارج شد. نیمه نخست این دیدار ۲۱ بر ۱۵ به سود نماینده ملایر به پایان رسید. در نیمه دوم نیز ملایر فاصله اختلافی خود را بیشتر کرد و در نهایت با نتیجه ۳۷ بر ۲۸ عنوان تیم برنده را به دست آورد.
شهید شاملی کازرون، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال بانوان در نخستین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر مقابل سنگ آهن بافق به میدان رفت که در نهایت پیروزی را به نام خود ثبت کرد. نیمه نخست این دیدار ۱۰-۱۳ به سود نماینده کازرون به پایان رسید. در نیمه دوم نیز این اختلاف ۳ امتیازی حفظ شد و در نهایت کازرون ۲۶ بر ۲۳ بافق را با شکست بدرقه کرد.
در آخرین مسابقه نخستین روز برگزاری مرحله اول از دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تأسیسات دریایی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده کات شاهرود صف‌آرایی کرد و در نهایت نیز پیروز این میدان شد. تأسیسات در نیمه نخست با نتیجه عجیب ۵-۱۵ به رختکن رفت. نیمه دوم نیز با برتری ۲۶ بر ۱۵ تأسیسات همراه بود.

نتایج کامل مسابقات روز نخست به شرح ذیل است:
فولاد مبارکه سپاهان ۳۵ – صنایع روشنایی یکتا افرزو البرز ۲۰
شهرداری ملایر ۳۷- آتریسا تهران ۲۸
شهید شاملی کازرون ۲۶ – سنگ آهن بافق یزد ۲۳
تاسیسات دریایی تهران ۲۶ – کات شاهرود ۱۵

برنامه روز دوم چهارشنبه ۱۲ آبان:
ساعت ۱۰:۳۰: شهرداری ملایر – کات شاهرود
ساعت ۱۳: شهید شاملی کازرون – صنایع روشنایی یکتا افروز البرز
ساعت ۱۵:۳۰: آتریسا تهران – فولاد مبارکه سپاهان
ساعت ۱۷:۴۵: تأسیسات دریایی – سنگ آهن بافق
 بانوان هندبال سپاهان گام نخست را محکم برداشتند
 بانوان هندبال سپاهان گام نخست را محکم برداشتند
 بانوان هندبال سپاهان گام نخست را محکم برداشتند
 بانوان هندبال سپاهان گام نخست را محکم برداشتند
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان