» » مصاحبه رحیمی زاده پس از برد مقابل ذوب آهن

مصاحبه رحیمی زاده پس از برد مقابل ذوب آهن

در تاریخ : 22.01.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 544
مصاحبه رحیمی زاده پس از برد مقابل ذوب آهن سرمربی سپاهان: پیروزی در داربی هندبال اصفهان صدرنشینی ما را تضمین کرد / بازی بسیار با کیفیت بود
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان ، مجید رحیم‌زاده سرمربی تیم هندبال فولاد سپاهان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در داربی هندبال اصفهان اظهار کرد: بازی امروز بسیار با کیفیت و هیجان‌انگیز بود، ذوب‌آهن یک تیم قوی و یکی از مدعیان این دوره رقابت‌ها است که بازیکنان، مربیان و کادر فنی خوبی دارد.


رحیم‌زاده در خصوص روند بازی داربی هندبال اصفهان اضافه کرد: می‌دانستیم که این مسابقه بسیار حساس است و به بازیکنان خود در خصوص عدم ورود به حساسیت‌ها آگاهی داده بودیم. با صحبت‌هایی که با بازیکنان شد در نیمه دوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند پیروز میدان باشند‌. از همین‌جا به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم و این برد شیرین را به منزله‌ جایزه‌ای برای بازیکنانمان تلقی می‌کنیم، زیرا صدرنشینی‌ تیم را تضمین کرد.


سرمربی سپاهان در خصوص بازی‌های پلی‌آف افزود: من فکر می‌کنم بهتر است بازی‌های پلی‌آف مثل بیشتر بازی‌های جهان به‌صورت ۲ از ۳ باشد و به پنالتی کشیده نشود، زیرا جذابیت بازی از دست خواهد رفت. از طرفی کمتر شاهد مشکلات احتمالی برای تیم‌ها خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدارهای تیم های هندبال سپاهان و ذوب آهن در جریان روز دوم از مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال با نتیجه 28 بر 25 به سود طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید

مصاحبه رحیمی زاده پس از برد مقابل ذوب آهن
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان