» » » سالگرد وفات حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) تسلیت باد

سالگرد وفات حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) تسلیت باد

در تاریخ : 12.07.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 692
سالگرد وفات حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) تسلیت بادفرا رسیدن ایام سالگرد وفات حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) بر تمامی مسلمان تسلیت باد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، بی تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.
امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم .
رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) را به عموم مسلمانان بویژه جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان، قبولی عزاداری و سوگواری های مردم غیور و مومن را در ماه های محرم و صفر خواستاریم.
سالگرد وفات حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) تسلیت باد
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان