» » » بهنام‌نیا: صعود به مرحله حذفی جام جهانی دور از دسترس نیست

بهنام‌نیا: صعود به مرحله حذفی جام جهانی دور از دسترس نیست

در تاریخ : 26.06.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 493
بهنام‌نیا: صعود به مرحله حذفی جام جهانی دور از دسترس نیستملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: با سپاهان به توافق اولیه رسیدم اما به دلیل این که لیست بزرگسالان این تیم تکمیل شده بود و من هم دیگر سهمیه امید نبودم، نتوانستم در خدمت سپاهان باشم و به سپاهان‌نوین پیوستم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مهدی بهنام‌نیا، ملی‌پوش اصفهانی تیم هندبال سپاهان‌نوین در گفت‌و‌گویی در رابطه با انتخاب سپاهان‌نوین به عنوان تیم جدید خود اظهار داشت: در فصل گذشته برای تیم ذوب‌آهن به میدان رفتم، در مقطعی نیز با مس‌کرمان در مسابقات جام‌باشگاه‌های آسیا حضور داشتم؛ برای فصل جدید، ذوب‌آهن قصد داشت تیمی با حضور بازیکنان آکادمی خود تشکیل دهد که فقط در لیگ شرکت داشته باشد.

وی افزود: به نظرم تصمیم درستی نبود و حضور قدرتمند ذوب‌آهن کیفیت لیگ را افزایش می‌داد و این‌گونه تصمیمات به سود ورزشکاران اصفهانی نیست؛ با این شرایط نمی‌توانستم با ذوب‌آهن ادامه دهم و پس از مذاکراتی که داشتم رضایت‌نامه خود را دریافت کردم.

بهنام‌نیا با اشاره به پیشنهادهایش از چند تیم خوب ایران خاطرنشان کرد: با سپاهان به توافق اولیه رسیدم اما به دلیل این که لیست بزرگسالان این تیم تکمیل شده بود و من هم دیگر سهمیه امید نبودم، نتوانستم در خدمت سپاهان باشم و به سپاهان‌نوین پیوستم.

بازیکن تیم‌ملی هندبال کشورمان که اخیرا به مقام سومی بازی‌های کشورهای اسلامی همراه با تیم‌ملی دست یافته بود، در این رابطه گفت: سطح مسابقات نسبت به تیم‌‌هایی که شرکت کرده بودند خوب بود، تیم‌های برتر آسیا در این رقابت‌ها حضور داشتند، با این که تعداد تیم‌ها کم بود اما کیفیت تیم‌ها بالا بود، قطر با تیم اصلی شرکت نکرده بود اما همیشه مدعی است، عربستان با تیم کامل حضور داشت، ترکیه و مراکش هم تیم‌های خوبی بودند.

وی با بیان این که شانس قهرمانی در این مسابقات را داشتیم، را تصریح کرد: در نخستین بازی مرحله گروهی تیم ترکیه را با ۶ اختلاف بردیم و این تیم در ادامه فینالیست شد اما در نیمه‌نهایی در مقابل قطر اشتباهات داوری تمرکز ما را بر هم زد، اگر به فینال می‌رسیدیم ، با یک بازی‌ بهتر مقابل ترکیه به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کردیم.

بهنام‌نیا درباره شرایط تیم‌ملی و انتظاراتی که در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان وجود دارد، گفت: سرمربی خارجی تیم‌ملی دلسوزانه و با تمام وجود برای تیم‌ملی کار می‌کند اما همیشه این دغدغه را دارد که شرایط اردو‌ها بهتر باشد و بازی‌های تدارکاتی بهتری برای تیم‌ملی در نظر گرفته شود.

بازیکن تیم‌ملی هندبال تصریح کرد: مهم‌ترین عامل برای موفقیت تیم‌ملی بازی‌های دوستانه با تیم‌های اروپایی است و باید از سطح آسیا فاصله بگیریم؛ با توجه به گروهی که در جام‌جهانی داریم، صعود به مرحله حذفی دور از دسترس نیست و با آمادگی بیشتر می‌توانیم به این مهم دست یابیم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان