» » کورش غفاری: امیدواریم به لیگ دسته یک هندبال صعود کنیم

کورش غفاری: امیدواریم به لیگ دسته یک هندبال صعود کنیم

در تاریخ : 25.11.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 2223
کورش غفاری: امیدواریم به لیگ دسته یک هندبال صعود کنیمتیم های پرواز هوانیروز و خمینی شهر نمایندگان اصفهان در لیگ دسته دوم هندبال آقایان کشور می باشد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مسابقات لیگ دسته دوم هندبال آقایان کشور از روز 27 بهمن ماه در سمنان آغاز می شود که تیم های پرواز هوانیروز و خمینی شهر نمایندگان اصفهان
در این رقابت ها هستند.
کورش غفاری معاونت فنی اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز در این باره گفت: از دوماه پیش تصمیم بر این شد که در مسابقات لیگ یک هندبال شرکت کنیم که متاسفانه سهمیه لیگ یکی به باشگاه ندادند و اکنون در لیگ دسته دوم حضور خواهیم داشت.
وی ادامه داد: تیم هندبال پرواز هوانیروز ترکیبی از بازیکنان سرباز و هندبالیست های جوان اصفهان به مربیگری پرویز احسانی می باشد که میزان آمادگی تیم 60 درصد می باشد تا مسابقات تیم به شرایط آرمانی خوبی خواهد رسید.
کورش غفاری تصریح کرد: تیم نسبتا شرایط خوبی دارد،با وجود بازیکنان و مربی جوان و با انگیزه امید زیادی داریم که به لیگ یک بیائیم، رضا شریفی به عنوان سرپرست این تیم را در سمنان همراهی می کند.
وی در پایان گفت: سرهنگ حسین ثابتیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز برای بالا بردن توان روحی و روانی به سمنان خواهد رفت.
کورش غفاری: امیدواریم به لیگ دسته یک هندبال صعود کنیم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان