» » شکست تیم های هندبال اروپایی در غیاب ایرانی ها

شکست تیم های هندبال اروپایی در غیاب ایرانی ها

در تاریخ : 28.11.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1782
شکست تیم های هندبال اروپایی در غیاب ایرانی هابازیهای لیگ هندبال اروپا و لیگ های داخلی کشورهای رومانی و ترکیه با حضور یکی از بازیکنان لژیونر ایران دنبال شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته هفدهم از رقابتهای سوپر لیگ باشگاه های هندبال ترکیه در حالی برگزار شد که در چارچوب این رقابتها دو تیم گزتپه و عزیزیه بیلیدیسی به مصاف هم رفتند. در این دیدار محسن بابا صفری کاپیتان اصفهانی تیم ملی و دروازه بان شایسته کشورمان که در ترکیب تیم گزتپه حاضر است ۳۰ دقیقه از دروازه این تیم دفاع کرد. در این بازی که با حضور ۲۵۰۰ تماشاگر برگزار شد یاران باباصفری با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به پیروزی رسیدند.
همچنین در چارچوب هفته دهم از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا تیم متالورگ مقدونیه برابر چهووسکی روسیه مسابقه داد . تیم متالورگ که از امین یوسف نژاد بهره می برد در این دیدار با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ به برتری رسید. یوسف نژاد در این هفته برای تیمش بازی نکرد. از رقابتهای لیگ ناسیونال رومانی هم تیم استوا بخارست که شاهو نصرتی را در اختیار دارد در هفته نوزدهم از مسابقات خود به مصاف تیم سی اس ام بخارست رفت . در این مسابقه که شاهو نصرتی حضور نداشت تیم استوا بخارست برابر رقیب خود با نتیجه ۲۴ بر ۲۹ مغلوب شد. با پایان یافتن مسابقات هندبال قهرمانی جهان نیز رقابتهای لیگ قهرمان قهرمانان باشگاه های اروپا از سر گرفته شد. در چارچوب هفته دهم از این رقابتها تیم دینامو بخارست که در ترکیب خود از برادران استکی یاری می گیرد برابر تیم بشیکتاش ترکیه با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ شکست خورد. این تیم با ایستادن در رده چهارم نتوانست شانس حضور در مرحله بعد این مسابقات را بدست آورد. در این بازی برادران استکی حضور نداشتند.

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان