» » علیرضا حبیبی: برای آسیا تیم نیاز به تقویت دارد

علیرضا حبیبی: برای آسیا تیم نیاز به تقویت دارد

در تاریخ : 23.12.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1904
علیرضا حبیبی: برای آسیا تیم نیاز به تقویت داردقهرمانی تیم شهرداری کاشان در لیگ برتر راه خوبی برای هندبال کشور ترسیم خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان با بیان این مطلب گفت: بازی امروز حساسیت ویژه ای داشت و ما در حالی به این بازی پای گذاشتیم که در کورس قهرمانی با سه تیم دیگر لیگ بودیم ولی همه پیش بینی می کردند ما قهرمان این دوره از رقابت ها می شویم.
وی ادامه داد: در حالی که عملکرد بازی های قبل را نداشتیم توانستیم با پیروزی مقابل حریف به قهرمانی دست یابیم.
وی اظهار داشت: امروز می دانستیم که حساسیت بازی بسیار زیاد است و شاید این حساسیت ما را دچار مشکل کند ولی کلید قهرمانی دست بازیکنان ما بود.
حبیبی تصریح کرد: امروز با توجه به این که تیم های نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان به عنوان رقیبان ما دیدارهای پیش روی خود را بردند باید حتما مقابل تیم مرودشت پیروز می شدیم.
وی ضمن تبریک این قهرمانی به مردم و مسئولان کاشان اظهار کرد: با این پیروزی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در لیگ باشگاه های آسیا شرکت می کنیم.
سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان ادامه داد: اگر می خواهیم که در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم این تیم نیاز به تقویت دارد تا بتوانیم به روی سکو برویم.
وی در پایان گفت: برای آماده سازی، تیم باید از اول سال 96 استارت بزنیم تا بازیکنان از همه نظر به سطح آمادگی برسند.
تیم شهرداری کاشان با پیروزی مقابل تیم هیات هندبال مرودشت از چارچوب هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر هندبال، عنوان قهرمانی این لیگ را به خود اختصاص داد.
در این دیدار که عصر روز دوشنبه در سالن ورزشی 7 مهر کاشان برگزار شد تیم میزبان موفق شد با نتیجه 30 بر 28 حریف خود را شکست دهد.
در پایان مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم شهرداری کاشان با کسب 27 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
علیرضا حبیبی: برای آسیا تیم نیاز به تقویت دارد
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان