» » میردامادی: همکاری تمامی رشته‌های ورزشی با آموزش و پرورش لازم است

میردامادی: همکاری تمامی رشته‌های ورزشی با آموزش و پرورش لازم است

در تاریخ : 25.12.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1884
میردامادی: همکاری تمامی رشته‌های ورزشی با آموزش و پرورش لازم استهندبال ساحلی اقبال عمومی بهتری نسبت به هندبال دارد، برنامه داریم تا مسابقات کارگری آن را در اصفهان برگزار کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیأت هندبال استان اصفهان، مجتبی میردامادی دبیر هیأت هندبال استان اصفهان در جمع خبرنگاران اصفهان اظهار کرد: نور کم ورزشگاه سجادی اثبات شده بود و این مورد را از دو ماه پیش در برنامه داشتیم که اصلاح کنیم؛ تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است که ابتدای سال 96 کامل خواهد شد.
وی افزود: هندبال باید در همه بدنه‌ها نفوذ پیدا کند به خصوص در کارگری اما رشته هندبال ذاتا از اقبال عمومی کمتری بین کارگران برخوردار است؛ با تمام تلاشی که انجام شد، در صفائیه میزبانی مسابقات کارگری یک ماه پیش را داشتیم.
دبیر هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: هندبال ساحلی اقبال عمومی بهتری نسبت به هندبال دارد، برنامه داریم تا مسابقات کارگری آن را در اصفهان برگزار کنیم.
وی ادامه داد: دانشگاه‌ها نیز بسیار مهم هستند و نباید آن‌ها را از دست دهیم؛ امسال دانشگاه اصفهان قهرمان جشنواره دانشجویی اصفهان شد و این در راستای همان تفاهم‌نامه‌ای بود که هیأت هندبال با دانشگاه اصفهان داشت
میردامادی عنوان کرد: در بخش بانوان نیز دانشگاه آزاد مقام نخست را کسب کرد؛ چهار مقام اولی دانشجویی و یک مقام قهرمانی در کارگران داشته‌ایم.
وی تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی انتظاراتی زیادی از استان اصفهان هست؛ سه سهمیه از ورزش‌های دانش‌آموزی را به هندبال داده بودند که در هر سه مقطع با قهرمانی بازگشتند.
دبیر هیأت هندبال استان اصفهان عنوان کرد: اگر قرار باشد هندبال به سرانجام برسد، نه در این رشته بلکه در کلیه رشته‌ها باید همکاری هیأت‌ها با آموزش و پرورش صورت بگیرد که در هیأت هندبال به خوبی این همکاری صورت گرفته است.
میردامادی: همکاری تمامی رشته‌های ورزشی با آموزش و پرورش لازم است

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان