» » معارفه علیرضا رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال

معارفه علیرضا رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال

در تاریخ : 26.12.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1792
معارفه علیرضا رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال مراسم معارفه رییس فدراسیون هندبال امروز با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و تعدادی از مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مراسم معارفه رئیس فدراسیون هندبال در محل فدراسیون برگزار شد و احمد گواری به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان حکم ریالست 4 ساله فدراسیون هندبال را که به امضای وزیر ورزش و جوانان رسیده را به علیرضا رحیمی اعطا کرد.
این مراسم در حالی با حضور احمدگواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی برگزار شد که کارشناسان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان (علی رغبتی ، احمد عشوری ، محمدرضایی ، غلامرضا پارسا ، علی رحمانیون و جمعی دیگر از مدیران وزارت ورزش ) به همراه کارکنان فدراسیون ضمن قدر دانی از زحمات 6 ماهه عباسعلی اکبری ، حضور مجدد علیرضا رحیمی در هندبال را یک گام بزرگ برای نیل به اهداف هندبال برشمردند.
احمد گواری در سخنانی گفت: آقای رحیمی نیاز به معرفی ندارد و از این بابت که قبول مسئولیت کرده اند و دوباره وارد عرصه هندبال شده اند بنده آن را یک حرکت مثبت و بزرگ برای هندبال و ورزش کشور می دانم ، انشالله که این فدراسیون با همدلی و اتحاد خانواده هندبال و مدیریت جناب رحیمی بتواند جایگاه خود را در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و میادین بزرگی مثل المپیک بدست آورد.
گواری با قدردانی از زحمات عباس علی اکبری گفت: باید از همکار خوبمان آقای اکبری هم قدردانی کنیم که در این مدت 6 ماه فضای هندبال را بسیار خوب به سمت آرامش هدایت کردند و اجازه ندادند کار هندبال روی زمین بماند و امروز که می بینم همه همکارانم در فدراسیون هندبال قدردانی زحمات وی هستند به عنوان یک همکار خوشحال می شوم که چنین همکاران و کارشناسانی در وزارت ورزش حضور دارند.
وی افزود: البته عباسعلی اکبری را برای پست های دیگر و مهمتر نیاز داریم و انشالله که بتوانیم از انرژی و توان مدیریتی وی در بخش های دیگر ورزش بهره مند شویم.
گواری با قدردانی از تمامی پرسنل فدراسیون ازتلاش های فرامرز می آبادی دبیرکل فدراسیون هندبال نیز قدردانی کرد.
در ادامه این نشست صمیمی و دوستانه ، سعید شاهی به نمایندگی از کارکنان فدراسیون لوح تقدیر و هدایای یادبودی به عباسعلی اکبری اهدا کرد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان