» » اعظم قینانی: در صورت وجود گزینه بهتر از سپاهان جدا می‌شوم

اعظم قینانی: در صورت وجود گزینه بهتر از سپاهان جدا می‌شوم

در تاریخ : 30.12.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1807
اعظم قینانی: در صورت وجود گزینه بهتر از سپاهان جدا می‌شومبا وجود اینکه خودم سپاهانی هستم و بازیکن این تیم بودم اما اگر گزینه‌ای با شرایط خوب برای این تیم پیدا شود، به احتمال زیاد از این تیم جدا می‌شوم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی نائب رئیس هیأت هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: من در وهله نخست یک معلم هستم و اولویت اصلی یک معلم دانش‌آموزان او و گسترش ورزش در بخش همگانی است، اگر شرایطی به وجود آید که یک مربی شرایط خاص سپاهان را بپذیرد، به احتمال زیاد از سپاهان جدا می‌شوم ولی در حال حاضر نیاز است که به عنوان سرمربی هدایت تیم سپاهان را بر عهده داشته باشم و در عین حال در هیأت نیز در سمت نائب رئیس بانوان فعالیت کنم.
قینانی ادامه داد: همچنین مسئولیت انجمن هندبال آموزشگاه‌ها را بر عهده دارم اما تمام این فعالیت‌ها در راستای اعتلای ورزش بانوان است و فکر نمی‌کنم تناقضی با یکدیگر داشته باشند.
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان بیان کرد: با وجود اینکه خودم سپاهانی هستم اما چون نیروی برتری را در ذوب آهن داشتیم، در بسته شدن و ترکیب تیم اولویت اول ذوب آهن بود.
وی افزود: برای پیشرفت در هندبال بانوان نیاز به آموزش است و در چند سال گذشته در این زمینه کوتاهی شده است. از آن‌جایی که ورزش بانوان تصویری نیست برای ماندگاری باید در آموزش و پرورش قوی کار شود.
قینانی تأکید کرد: متأسفانه اگر نسل مربیان ورزش دهه 40 و 50 از آموزش و پرورش بروند، بدون استثنا آموزش و پرورش در تمامی رشته‌های ورزشی سقوط آزاد خواهد کرد. تیمداری وظیفه معلمان ما نیست. درست است قصد معلمان کمک است اما معلمان، حرفه‌ای و ورزشکار نیستند که این موضوع خود یک ضعف است. سطح معلمان مدارس در همان سطح ورزش مدارس است و در بخش داوری، نظارت و مربیگری هندبالیست نیستند که این یک نقصان است.
اعظم قینانی: در صورت وجود گزینه بهتر از سپاهان جدا می‌شوم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان