» » سجاد استکی : هندبال ایران با رحیمی به روزهای اوج بازخواهد گشت

سجاد استکی : هندبال ایران با رحیمی به روزهای اوج بازخواهد گشت

در تاریخ : 13.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1903
سجاد استکی : هندبال ایران با رحیمی به روزهای اوج بازخواهد گشتهندبال ایران معتبر شده و زمانی که باشگاه های مطرح نام بازیکن ایرانی را می شوند از وجود این بازیکنان در تیم های خود استقبال می کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سجاد استکی ملی پوش اصفهانی تیم دیناموبخارست رومانی گفت: هندبال ایران معتبر شده و زمانی که باشگاه های مطرح نام بازیکن ایرانی را می شوند از وجود این بازیکنان در تیم های خود استقبال می کنند.
الله کرم استکی با اشاره به انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان رییس جدید این فدراسیون اظهار داشت: اکثریت آرای اعضای مجمع نشان داد که تنها کسی که می تواند هندبال را از این منجلاب بیرون بکشد آقای رحیمی است و امیدوار هستیم که این انتخاب موجب شود که هندبال ایران بازهم بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. بعضی مدیران به بیراهه می روند و زمانی که مشکلات را به آنها گوشزد می کنیم باعث ایجاد مشکل می شود و بلافاصله بحث بازیکن سالاری را به میان می‌آورند.
ملی‌پوش تیم ایران درخصوص وضعیت هندبال کشور گفت: در حال حاضر تمرکز ما روی تیم ملی است و هدف بزرگ مان راهیابی به المپیک ۲۰۲۰ و درخشش در این مسابقات است و تنها آرزوی من این است که بتوانیم حضوری شایسته در جام جهانی و المپیک داشته باشیم. همه بازیکنان عزم خود را جزم کرده اند که با قدرت و توان بیشتری به سوی آینده حرکت کنیم. بازیکنان کار خودشان را به خوبی انجام می دهند.
الله کرم استکی در پاسخ به این سوال که وضعیت لژیونرهای ایران در خارج از کشور به چه صورت است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنانی که در تیم های اروپایی و دیگر تیم ها مشغول بازی هستند نمایش خوبی را از خود به جای گذاشته اند و وضعیت و شرایط خوبی دارند. سجاد استکی نیز در این مدت با عملکرد فوق العاده خود کاری را انجام داد که در تاریخ ایران ماندگار شود. البته این را باید بگویم اگر اسپانسر خوب در ایران باشد همه بازیکنان دوست دارند که در کشور خود بازی کنند چون کیفیت تیم ملی و آماده بودن همه بچه ها از هر چیزی بیشتر برای ما ارزش دارد.
الله کرم استکی ادامه داد: هندبال ایران معتبر شده و زمانی که باشگاه های مطرح نام بازیکن ایرانی را می شوند از وجود این بازیکنان در تیم های خود استقبال می کنند چون بازیکنان ایرانی کیفیتی نزدیک به اروپاییان دارند و کارایی خیلی خوبی از خود نشان می دهند.
ملی پوش تیم ایران درخصوص وضعیت هندبال ایران در سالی که گذشت اظهار کرد: از لحاظ ورزشی برای خودم سال ۹۵ سال بسیار خوبی بود ولی درکل هندبال ایران سال خوبی را پشت سر نگذاشت. در رده های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان اتفاق خاصی نیفتاد و زمانی که تیم از قطر برگشت شروع به جوانگرایی کردند که یک اشتباه بزرگ بود و به نوعی می توان گفت مسئولین قبلی فدراسیون احساسی عمل کردند.
سجاد استکی : هندبال ایران با رحیمی به روزهای اوج بازخواهد گشت

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان