» » افتخاری:لژیونرها مفاخر هندبال اصفهان هستند

افتخاری:لژیونرها مفاخر هندبال اصفهان هستند

در تاریخ : 21.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1891
افتخاری:لژیونرها مفاخر هندبال اصفهان هستندهندبال در شهرستان‌های استان اصفهان به جایی رسیده که نمایندگان آن‌ها در مسابقات کشوری صاحب مقام هستند و می‌توانند در لیگ‌های دسته کشوری حضور پررنگی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های هیأت هندبال استان اصفهان در سال 95، اظهار داشت: در مجموع حدود 27 دوره مسابقه رسمی در رشته‌های هندبال سالنی و هندبال ساحلی در رده‌های سنی مختلف در 2 بخش آقایان و بانوان در سال 95 برگزار شد که خروجی آن نیز حضور قوی تیم‌های اصفهانی در مسابقات کشوری و کسب عنوان‌های مختلف بوده است.
افتخاری افزود: هیأت هندبال استان اصفهان در زمینه استعدادیابی به طور منظم و طبق تقویم ورزشی فعالیت داشت. در بخش آموزش نیز دوره‌های مربیگری و داوری در تمامی سطوح و همچنین کارگاه‌های آموزشی برگزار شد.
رییس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: در مسابقات مناطق کشوری نمایندگان استان اصفهان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش آقایان و بانوان خوش درخشیدند و صاحب مقام شدند.
وی بیان کرد: در مسابقات لیگ برتر، دسته 2 و دسته یک هندبال کشور در هر 2 بخش آقایان و بانوان نمایندگان استان اصفهان بر روی سکو رفتند. تیم هندبال شهرداری کاشان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال آقایان سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را هم به دست آورد.
افتخاری اضافه کرد: در مجموع افتخارات کسب شده در هیأت هندبال استان اصفهان حاصل تعامل دوطرفه هیأت هندبال استان اصفهان با سازمان ورزش شهرداری اصفهان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگری (تأمین اجتماعی) بوده است.
رییس هیأت هندبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به رغبت شهردار و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان برای حضور شهرهای خواهرخوانده اصفهان در مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان در تلاش هستیم این رقابت‌ها را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم و منتظر اعلام تاریخ برگزاری این مسابقات از سوی سازمان ورزش شهرداری اصفهان هستیم.
افتخاری در خصوص مشکلات هیأت در سال گذشته، خاطرنشان کرد: اصلاً عادت نداریم بگوییم مشکلی وجود دارد. هیچ برنامه‌ای بدون مشکل نیست و ما برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم. در یک برنامه اگر از 100 درصد، نمره بالاتر از 70 به دست آید نشان از موفقیت در آن برنامه و کسب نمره قبولی بوده که به نظر من هندبال اصفهان در سال 95 از لحاظ عملکردی نمره بیشتر از 90 را کسب کرد.
هندبال در شهرستان‌ها به بلوغ رسیده است
رییس هیأت هندبال استان اصفهان تأکید کرد: هیأت‌های هندبال شهرستان اصفهان در زمینه پایه و استعدادیابی، حضور در مسابقات لیگ استانی، دسته یک و 2، فعالیت چشم‌گیری داشتند. شهرستان‌های نجف آباد، فلاورجان، خمینی‌شهر، شهرستان اصفهان، کاشان، آران و بیدگل و برخوار از جمله شهرستان‌های درجه اولی هستند که در سطح کشور فعال هستند. هندبال در شهرستان‌هایی از جمله نجف‌آباد، فلاورجان، خمینی‌شهر و شاهین‌شهر به بلوغ رسیده و باید برای حضور نمایندگان این شهرستان‌ها در مسابقات لیگ کشوری بتوانیم اسپانسر جذب کنیم.
وی با اشاره به حضور علیرضا رحیمی در رأس فدراسیون هندبال افزود: امیدواریم با حضور رحیمی، فدراسیبون هندبال ایران تعاملات خوبی را با فدراسیون هندبال آسیا پیدا کند و برخی از کرسی‌های از دست رفته مجدداً به هندبال ایران برگردد.
افتخاری در خصوص مهم‌ترین برنامه هیأت هندبال استان اصفهان در سال 96، عنوان کرد: با توجه به در اختیار داشتن امکانات و زیرساخت مناسب در ورزشگاه بزرگ نقش جهان پیگیر اختصاص امتیاز میزبانی تورنمنت بین‌المللی آسیایی به اصفهان هستیم.
رئیس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: یکی از افتخارات بزرگ نه تنها اصفهان بلکه ایران و آسیا، حضور پنج لژیونر از اصفهان در مسابقات یورو لیگ اروپا که بالاترین سطح مسابقات هندبال در اروپا است که می‌توان گفت از مفاخر تکرار نشدنی هندبال ایران هستند.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان