» » آغاز هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان از اول اردیبهشت

آغاز هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان از اول اردیبهشت

در تاریخ : 29.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1888
 آغاز هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان از اول اردیبهشتتورنمنت هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان از اول اردیبهشت ماه با حضور 40 تیم از کشور در پارک ساحلی ناژوان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان از دوم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در رده‌های سنی نونهالان و بزرگسالان و در 2 بخش آقایان و بانوان به همت سازمان ورزش شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت هندبال استان اصفهان برگزار می‌شود.
در این مسابقات نزدیک به 40 تیم از استان‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.
در رده سنی بزرگسالان در بخش آقایان 12 تیم شرکت می‌کنند که تیم‌های سپاهان، پیام صنعت، شهرستان اصفهان، کاشان، پرواز، فلاورجان و نجف آباد از استان اصفهان و پنج تیم هم از استان‌های بوشهر، گیلان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، یزد یا ارومیه اعلام آمادگی کردند.
در رده سنی نونهالان نیز تیم‌های نجف‌آباد، فلاورجان، اصفهان، سپاهان، دولت‌آباد و خمینی‌شهر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسالان تیم‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، همدان و از استان اصفهان نیز تیم‌های شاهین شهر (الف) و (ب)، نجف‌آباد، سپاهان و اصفهان و در رده سنی نونهالان نیز تیم‌های شاهین‌شهر (الف) و (ب)، اصفهان، سپاهان، نجف‌آباد، زیتون، لنجان و شهید نصر حضور دارند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان